پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
وفق قانون ، ترک تشریفات تابع شرایط خاص است. اما بنظر می رسد که (بر اساس برخی شنیده ها) با اپیدمی این شیوه قراردادی در شهرداری تهران روبرو هستیم. سوال اینجاست که سازمان بازرسی قوه قضائیه بر قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری تهران نظارت دارد؟ آیا نیاز است که با استفاده از ظرفیت ها و اختیارات قانونی رسانه، درخواست لیست کامل قراردادهای ترک تشریفات را بکنیم؟ منتظر توضیحات شهرداری تهران و همچنین سازمان بازرسی کل کشور، ذیل قوه قضائیه و مدیریت آقای اژه ای هستیم.

شعار سال: سخنگوی شورای شهر پنجم تهران نسبت به قرارداد‌های ترک‌تشریفات در شهرداری، در توییت کنایه‌آمیزی نوشت: پیشنهاد می‌کنم در گام بعد «یک قرارداد چند میلیاردی» به صورت «ترک تشریفات» برای «طراحی گل و بته پرده ما بین واگن آقایان و خانم‌ها» منعقد فرمایید.

سازمان بازرسی بر قراردادهای ترک تشریفات شهرداری تهران نظارت دارد؟
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر پنجم تهران نسبت به قرارداد‌های ترک‌تشریفات در شهرداری، در توییت کنایه‌آمیزی نوشت: پیشنهاد می‌کنم در گام بعد «یک قرارداد چند میلیاردی» به صورت «ترک تشریفات» برای «طراحی گل و بته پرده ما بین واگن آقایان و خانم‌ها» منعقد فرمایید.

سازمان بازرسی بر قراردادهای ترک تشریفات شهرداری تهران نظارت دارد؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۴۰۶۹، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین