پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
قرار بود به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه، بازدید از موزه‌های استان لرستان برای عموم رایگان باشد.

شعار سال: چند روز پیش خبری در سایت اطلاع رسانی میراث فرهنگی لرستان به شرح ذیل منتشر شد:

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه، بازدید از موزه‌های استان برای عموم رایگان است.

غلامرضا سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در راستای دستور ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی بازدید از تمامی موزه‌های استان لرستان در چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه روز جهانی موزه، برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

اما یکی از مخاطبان در تماسی با این پایگاه خبری اعلام کرد:صبح روز چهارشنبه فرزند دخترش به همراه تعدادی از دوستانش بنا بر اعلام مسئولین مربوطه مبنی بر رایگان بودن بازدید از موزه ها به محل استقرار موزه مردم شناسی نورآباد مراجعه می نمایند تا ضمن بازدید از این مکان فرهنگی با آداب و رسوم و فرهنگ دیرینه خود نیز آشنا شوند.

وی افزود: اما متاسفانه مسئول و متصدی موزه با دست به سر کردن این دانش آموزان در خواست تهیه بلیط 2000 تومانی از آنان می کند و دانش آموزانی که با شوق و ذوق فروان برای بازدید از مکانی که در همه ی کشور ها در این روز رایگان است با نا امیدی به خانه باز می گردند.

مادر این دانش آموز در پایان اظهار داشت:متاسفم برای مسئولینی که وعده هایشان فقط حرف است و هیچ وقت سخناناش به میدان عمل راه پیدا نمی کند، از روز گذشته فرندم اعتمادش نسبت به مسئولین جامعه بسیار کاهش پیدا کرده به طوریکه می گوید:مادر جان آیا مدیران ما را به مسخره گرفته اند؟!!

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 740788:www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین