پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
معاون عمرانی شهردار بروجرد بر لزوم هماهنگی میان ادارات و دستگاه های خدمات رسان این شهر برای انجام حفاری ها تاکید کرد.

شعار سال:


شهاب ممدوحی در نشست کمیسیون حفاری ادارات بروجرد در شهرداری این شهر افزود: اگر حفاری اداراتی مانند آب و فاضلاب شهری، برق، گاز، مخابرات و شهرداری به صورت هماهنگ انجام شود، هزینه ها تا حد زیادی کاهش می یابند.
وی اظهار کرد: حفاری های پی در پی در معابر باعث گلایه مندی شهروندان بروجرد شده و هزینه های هنگفتی را به شهرداری متحمل کرده است.
معاون عمرانی شهردار بروجرد افزود: اگر دستگاه های خدمات رسان، حفاری ها را به صورت هماهنگ و همزمان انجام دهند علاوه بر صرفه جویی و کاهش هزینه ها، کارها سریع تر انجام می شود.
این نشست با هدف هم افزایی و هماهنگی بین ادارات و رفع مشکلات بوجود آمده ناشی از حفاری ها در سطح شهر بروجرد برگزار و بر تعامل دستگاه ها با یکدیگر تاکید شد.
اعضای کمیسیون حفاری ادارات بروجرد در این نشست برای تسریع در صدور مجوز انشعاب آب و برق و رفع موانع اجرای طرح ها تبادل نظر کردند.
حفاری بلوار عاشورا جهت شبکه گذاری فاضلاب، آسفالت مسیرهای حفاری شبکه فاضلاب منطقه ابراهیم آباد و علی آباد، جابجایی تیرهای برق که در مسیر فعالیت های عمرانی شهرداری قرار گرفته اند، لوله گذاری شبکه آبرسانی در مسیر بلوار دکتر آیت به سمت باغ بیرجندی و هماهنگی های لازم در خصوص هزینه های تخریب، زیرسازی و آسفالت طرح ها از مهمترین مصوبات این نشست بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی-خبری بروجرد ما، تاریخ انتشار ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ، کد مطلب: ۲۳۰۳: www.borujerdema.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین