پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
نازنین دانشور در صفحه توییتر خود از واگذاری مدیریت تخفیفان و نت‌برگ به خواهرش نگین دانشور به عنوان هم‌بنیان‌گذار و احسان جهانی به عنوان مدیرعامل جدید خبر داده است.

شعارسال: نگین دانشور به همراه نازنین دانشور تقریباً ۱۲ سال پیش تخفیفان را راه‌اندازی کردند و طی این مدت نگین دانشور به عنوان مدیراجرایی تخفیفان و نازنین دانشور به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت می‌کردند؛ حال با مهاجرت نازنین دانشور، نگین همچنان مدیریت اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت و احسان جهانی وظیفه مدیرعاملی را بر عهده می‌گیرد.

مهاجرت نازنین دانشور ، مدیر تخفیفان و حضور  احسان جهانی

او مهاجرت از ایران را دلیل واگذاری مدیریت تخفیفان عنوان کرده است. بر این اساس، مدیرعامل تخفیفان بعد از ۱۲ تغییر کرد. ماندن یکی از هم‌بنیان‌گذاران در ساختار تخفیفان نشان‌دهنده ادامه فعالیت این پلتفرم تخفیف گروهی مانند گذشته است.

تخفیفان یکی از بازیگران اصلی در حوزه تخفیف گروهی است و در طول ۱۲ سال فعالیت خود روز‌های پرچالشی را پشت سر گذاشته است. نمودار تراکنش‌هایی که بنیان‌گذار این شرکت در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است حاکی از روند افزایشی تعداد تراکنش‌های تخفیفان در دو سال اخیر است. نازنین دانشور در پنل «اقتصاد نوآوری و فرصت‌های آن برای آینده ایران» الکامپ اعلام کرد: من بعد از ادغام تخفیفان و نت‌برگ می‌خواستم از این مجموعه جدا شوم، اما بعد از کرونا فروش‌مان ۹۵ درصد کم شد و تصمیم گرفتم بمانم. امروز در تخفیفان در کمتر از هر سه ثانیه یک خرید موفق دارم و تراکنش‌هایمان هشت برابر قبل از کروناست.

هم‌اکنون احسان جهانی به عنوان مدیرعامل تخفیفان انتخاب شده است، احسان جهانی مدیرعاملی کارپینو را در کارنامه کاری خود دارد.

سال ۱۴۰۱ برای تخفیفان سال پرتلاطمی به شمار می‌آمد؛ نه تنها تخفیفان همکاری خود با آپ را شروع کرد و خبر خرید سهام تخفیفان از سوی آپ منتشر و پس از آن تکذیب شد، شورای رقابت نیز خرید و ادغام تخفیفان و نت‌برگ را پس از سه سال باطل کرد، البته این حکم هیچ گاه شکل اجرایی به خود نگرفت.

با این حال، نازنین دانشور از مدیرعاملی تخفیفان نیز کنار رفته است و احسان جهانی به عنوان مدیرعامل جدید تخفیفان در کنار نگین دانشور مدیریت تخفیفان و نت‌برگ را پیش خواهند برد. باید دید بعد از نازنین دانشور مسیر تخفیفان و نت‌برگ به عنوان بازیگر اصلی حوزه تخفیف گروهی به کدام سمت می‌رود. او در صفحه اینستاگرام خود نوشته است تخفیفان مانند گذشته حتی پرقدرت‌تر به فعالیت گذشته خود ادامه خواهد داد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پیوست، تاریخ انتشار: 7تیر1402، کدخبر: 168549، peivast.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین