پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
چنان از طرح های بهتر و برتر حرف می‌زنند که ادم اگر دودمان این طرز فکر‌ها را نشناسد در جا شل می‌شود. دوست عزیز، قاعده دنیا از دور خارج کردن است. چنان از دور خارج می‌شوی که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان. درست رفتار کن و از خودت نام نیکو بجا بگذار. سال های سال است که خانه هنرمندان بستر و پناهگاهی برای خرده اقدامات علمی- فرهنگی و هنری کشوری و شهر تهران شده، آنوقت توی تازه وارد ،اهداف و کارکردهای انقلابی دیگری داری؟ بابا بس کنید این بازی های رنگ و رو رفته دهه شصتی را . واقعا می خواهی درک کنی که سطح دانش و فهمت از انقلاب چقدره ، شما را به مناظره تلویزیونی و یا دانشگاهی دعوت می کنیم. سربسته عرض شد. چه خبر از هزینه بیلبورد‌ها و تبلیغات مثلا فرهنگی؟!

شعار سال: شب گذشته تعدادی از نیرو‌های شهرداری، زیر مجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، در خانه اندیشمندان علوم انسانی حاضر شده و از اعضا و مدیران موسسه خواستند وسایل خود را جمع کرده و ساختمان را تحویل شهرداری دهند.

جمع کن این سلیقه گرایی، خود محورپندار نقلاب زده را آقای امین توکلی زاده
«ساختمان» این موسسه متعلق به شهرداری است و بر اساس قراردادی با سازمان املاک و مستغلات به صورت حبس مطلق در دهه ۹۰ در اختیار این موسسه قرار گرفته است. با ادامه حضور نیرو‌های شهرداری، مدیران مجموعه حتی شب را در ساختمان سپری کردند و صبح متوجه شدند، قفل در‌ها عوض شده است. نیرو‌های شهردای هم اکنون (۱۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵) هنوز در داخل مجموعه حضور دارند.

امین توکلی زاده، معاون فرهنگی و هنری شهرداری تهران در واکنش به حضور نیرو‌های شهرداری در خانه اندیشمندان برای تخلیه این خانه در توییتی نوشت: «عملکرد این خانه منتقدان و مدافعانی دارد و پیشنهاد‌های بهتری برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در حوزه اندیشه‌ای واصل شده در نهایت پس از دو سال همکاری مقرر گردید که خدمات فعلی که در راستای انقلاب اسلامی باشد تداوم یافته و خدمات فراگیرتری به دیگر اندیشمندان داده شود.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۸۶۸۱۲، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
این بابا اصلا کیه؟ تا حالا کجا بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین