پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
مدیر عامل شهرک صنعتی بروجرد گفت: احداث یک پایگاه اورژانس جاده‎ای در شهرک صنعتی این شهرستان ضروری است.
شعار سال: محمود روزبهانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: شهرک صنعتی این شهرستان از امکانات اورژانسی، بهداشتی و درمانی محروم است.

وی عنوان کرد: در حالی شهرک صنعتی بروجرد از امکانات اورژانسی و درمانی بی‌نصیب است که امسال و در سالهای گذشته با ایجاد حوادث حین کار برای برخی کارگران فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک در فاصله زمانی انتقال این افراد به مراکز درمانی مرکز شهر بروجرد مشکلات جسمی برای آنها به وجود آمده است.

مدیر عامل شهرک صنعتی بروجرد تاکید کرد: متاسفانه وعده انتقال یکی از واحدهای اورژانس کناره جادهای به شهرک صنعتی این شهرستان پس از گذشت دو سال تاکنون محقق نشده است.

روزبهانی همچنین خواستار احداث یک پایگاه اورژانس برای پوشش منطقه و کمک‌رسانی به مصدومان احتمالی شهرک صنعتی بروجرد در این شهرک شد.

وی با نامناسب خواندن آسفالت معابر شهرک صنعتی بروجرد ادامه داد: خدمات زیرساختی انجام شده در سالهای گذشته برای واحدهای مستقر در این شهرک آسیبهایی را به آسفالت معابر وارد کرده است.

مدیر عامل شهرک صنعتی بروجرد بر بازسازی، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی این شهرک و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی از این طریق تاکید کرد.

روزبهانی به برخی مصوبات جلسه پیشین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بروجرد اشاره و عنوان کرد: برخی مصوبات این جلسه با پیگیریهای مکرر به مرحله اجرا رسیدهاند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب بانکهای ملت، ملی و تجارت در راستای اجرای مصوبات جلسه ستاد تسهیل شهرستان بروجرد تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی این شهرستان تاکنون هیچ اقدامی در راستای ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی انجام نداده است.

مدیر عامل شهرک صنعتی بروجرد بر ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با حضور استاندار لرستان تاکید و تصریح کرد: تداوم این جلسات زمینه را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک فراهم میکند.

روزبهانی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات این ستاد و فراهم آمدن شرایط بیان مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف زمینه را برای کاهش یا حذف چالشهای پیش روی حوزه تولید و صنعت بروجرد فراهم میکند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395، کد مطلب: 13950531000784 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین