پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: پروژه‌ی خوابگاه و سلف سرویس ورزشی(هتل ورزش) سه چهار سال تعطیل شده است.
شعار سال: محمود ترابی، خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهرستان در بحث اسکان ورزشکارها تصمیم گرفتیم یک خوابگاه و سلف سرویس مخصوص اداره ورزش احداث کنیم که این امر در سال 88 اجرا و پروژه‌ی هتل ورزش کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه ادامه داد: به سبب کمبود اعتبار، سه چهار پروژه تعطیل است که برای واگذاری آن با بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌ایم.

ترابی یادآور شد: این کار از طریق B.O.O انجام خواهد شد و چاره‌ای جز واگذاری به بخش خصوصی نداریم و این پروژه را برای فروش گذاشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه‌ی هتل ورزش شده و برای تکمیل آن نزدیک به یک میلیارد و 600 میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی اظهار کرد: امسال از اعتبارات دولتی 400 میلیون تومان برای این پروژه درنظر گرفته‌ایم که اگر به بخش خصوصی واگذار نشد، حداقل بخشی از کار پروژه را خودمان انجام دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بروجردما، تاریخ انتشار:3 آذر 1395، کد مطلب:3647، http://borujerdema.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین