پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: احداث یک هتل 5 ستاره در بلوار شهید دستجردی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
شعار سال: عباس شمس‌الدینی اظهار کرد: احداث هتل پنج ستاره یکی از اولویت‌های کاری شهرداری این شهرستان در سال 95 است.

وی نصب تله‌کابین را یکی دیگر از برنامههای شهرداری شهرستان بروجرد در سال جدید خواند و عنوان کرد: در این راستا رایزنیهایی با یک سرمایهگذار بخش خصوصی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد ادامه داد: نصب تله کابین در این شهرستان در دو فاز از دانشگاه آزاد اسلامی به منطقه رمهرو در بالای روستای کپرگه و از رمهرو به کوه‌های کپرگه انجام میشود.

شمسالدینی با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته از سوی شورای اسلامی شهر بروجرد با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سال گذشته به منظور احداث سرزمین موج‌های آبی یادآور شد: این پروژه هم اکنون با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است.

وی بر ضرورت توسعه صنعت گردشگری در شهرستان بروجرد با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: به همین منظور احیاء برخی اماکن تاریخی نظیر پل قلعه حاتم و قلعه آق‌بلاغ به عنوان تنها قلعه در کشور در دستور کار شهرداری این شهرستان در سال جاری قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به برخی برنامه‌های در دستور کار شهرداری این شهرستان در حوزه شهری در سال 95 تصریح کرد: برخی از این برنامه‌ها شامل توسعه فضای سبز و نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی است.

شمسالدینی یکی از معضلات گریبانگیر شهرستان بروجرد را ترافیک در خیابانهای هسته مرکزی شهر خواند و عنوان کرد: رفع معضل خیابانهای هسته مرکزی این شهرستان در اولویت برنامههای شهرداری در سال جاری قرار دارد.

وی به اجرای چند پروژه عمرانی در سال جاری با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در شهرستان بروجرد اشاره و تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی این قرارگاه برای اجرای پنج پروژه عمرانی نظیر اجرای پل غیرهمسطح میدان صفا، چهار راه باغمیری، میدان امام و آزادسازی حریم امامزاده جعفر(ع) 130میلیارد تومان است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی روزهای بروجرد، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد مطلب:328 ، www.borujerdtimes.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین