پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: کاهش سن اعتیاد در سنین نوجوانی و جوانی نگران کننده وبرای پیشگیری باید همه دستگاه ها خصوصا دستگاهای فرهنگی اقدام کنند.

شعار سال: سرهنگ "علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی بروجرد گفت: طبق آمارهای ستاد مبارزه با مواد مخدر، سن اعتیاد کاهش یافته و برخی از دانش آموزان با سن و سال کم دچاراعتیاد می شوند.

وی اضافه کرد: برای اقدام در برابر این تهاجم باید دستگاه های فرهنگی وارد کار شوند تا بتوانند از ورود نوجوانان وجوانان به بلای خانمان سوز اعتیاد جلوگیری کنند.

به گفته وی متاسفانه این روزها شیشه به عنوان یکی از مواد مخدری که به سادگی تهیه و توزیع می شود و مصرف ان هم راحت است در بین افراد رواج یافته و تاثیر شیشه در سنین پایین بسیار خطرناک است.

دلیری با اشاره به این که اعتیاد در بین افراد تحصیل کرده هم وجود دارد گفت: اقشار مختلف مردم با اعتیاد روبرو هستند اما دانش آموزان و دانشجویان و افراد تحصیل کرده هم در معرض این خطر قرار دارند و باید برای آموزش و پیشگیری از اعتیاد برنامه ریزی شود.

وی بیان کرد: طبق آمارها از افرادی که اعتیاد به شیشه دارند از 100 درصد تنها یک درصد بازگشت وجود دارد و نیاز است که هر دستگاهی در هر جایی پیشگیری را انجام بدهد اما برخی از دستگاه ها در این راستا ضعیف عمل می کنند و می طلبد که همه در برابر اعتیاد سن کم دانش آموزان اقدام کنیم.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان به بهترین شکل باعث می شود تا دانش آموزان به سمت و سوی مواد مخدر و اعتیاد نروند و خلاءهایی که در اوقات فراغت دانش اموزان وجود دارد برای پُر کردن آنها برنامه ریزی شود.

به گفته وی در این راستا کلاس های آسیب های اجتماعی و اموزش های لازم برای پیشگیری از اعتیاد خصوصا در سن کم در حال انجام است.

-با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سفیر افلاک، تاریخ انتشار: 11 آذر 1395، کد مطلب: ۵۵۳۶:www. safireaflak .ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
اگر هم بخواهند دیگر نمی شود کاری کرد. باید فقر را نابود کرد و برای مردم اشتغال ایجاد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین