پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با رویکرد رهبری دانشگران به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم در تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۹ با حضور آقای دکتر قاسمی رییس محترم انجمن مدیریت ایران، آقای دکتر پورمند مدیرعامل محترم میدکو، آقای دکتر برندنر (Brandner) رییس محترم انجمن مدیریت دانش اتریش و جمعی از استادان، فرهیختگان و دانش‌پژوهان این حوزه برگزار شد. در این مراسم آقای دکتر پورمند مدیرعامل میدکو با موضوع "تجربه مدیریت دانشی شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه- میدکو" سخنرانی نمودند.

شعار سال: امروزه مدیریت دانش نقش به سزایی در ایجاد اقتصاد دانایی محور داشته و سازمان‌ها به دنبال استقرار آن در جهت خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی می‌باشند. مدیریت دانش یک سیستم مدیریتی است که به دنبال مدیریت صحیح دانش حاصل از سرمایه‌های انسانی، سرمایه‌های سازمانی و ارتباط با ذی نفعان می‌باشد، این سرمایه‌ها در چارچوب مدیریت دانش، شناسایی، خلق و ثبت شده و در جهت خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی به اشتراک گذاشته می‌شوند. مدل ارزیابی مدیریت دانش با رویکرد مدیریت منابع برخلاف سایر مدل‌ها در صدد تحقق میزان توسعه سازمان‌ها در سطح استانی، ملی و جهانی بوده و براساس معیار‌های تعیین شده، سازمان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با رویکرد رهبری دانشگران به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم در تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۹ با حضور آقای دکتر قاسمی رییس محترم انجمن مدیریت ایران، آقای دکتر پورمند مدیرعامل محترم میدکو، آقای دکتر برندنر (Brandner) رییس محترم انجمن مدیریت دانش اتریش و جمعی از استادان، فرهیختگان و دانش‌پژوهان این حوزه برگزار شد.
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM ۴ D (با رویکرد رهبری دانشگران)

انجمن مدیریت ایران در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی در کشور و برقراری ارتباطات بین المللی با همکاری شرکای علمی خود جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکرد‌های مدیریت دانشی “جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM ۴ D ” را هم زمان با برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی همه ساله برگزار می‌نماید. کلیات مدل جایزه توسط انجمن مدیریت دانش کشور‌های اتریش، هلند و سوئیس طراحی و تدوین شده و با توجه با فعالیت سازمان‌های ایرانی نسبت به بومی سازی آن نیز اقدام شده است.

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM ۴ D (با رویکرد رهبری دانشگران)

اختصاصی شده پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از پایگاه انجمن علمی مدیریت ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین