پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
علی الظاهر یک تصادف رانندگی است و به ظاهر چند جان باخته دارد. اما وقتی خبر می رسد که کمربندی قوچان غیر استاندارد، فاقد روشنایی و آسفالت مناسب است در عین حال مسیر رفت و برگشت خودرو‌ها در این کمربندی دو بانده نیست و این موضوع باعث وقوع حوادث ناگوار برخورد خودروها می‌شود. داستان عوض می شود. از دادستان محترم کل کشور و سازمان بازرسی ، تقاضای ورود به پرونده تصادف منجر به جانباختن پنج کشاورز (۴ کارگر زن و یک مرد) در جاده قوچان درگز را داریم. تقاضا داریم بررسی شود که گزارش پلیس راه در خصوص شرایط بد روشنایی و آسفالت نامناسب، ارایه شده است یا خیر؟ تقاضا داریم بررسی شود که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی،برنامه رفع عیوب جاده ای را انجام داده است یا خیر؟

شعارسال: یک منبع کارگری در استان خراسان رضوی با اشاره به حادثه صبح روز پنجشنبه (۲۸ مهر ماه) برخورد یک دستگاه سواری با یک دستگاه تریلی در محور جاده‌ای قوچان به درگز (نرسیده به پل فرخان) که منجر به مرگ پنج کارگر و مصدومیت یک نفر دیگر شد، به خبرنگار  گفت: این حادثه برای کارگران کشاورزی شهر «مزرج» از توابع قوچان رخ داده است.

درخواست از سازمان بازرسی و دادستان برای ورود به پرونده تصادف منجر به درگذشت پنج نفر در جاده قوچان درگز + گزارش پلیس راهور استان و برنامه اداره کل راه و شهرسازی استان کجاست؟

او افزود: ۴ کارگر زن و یک مرد در محل حادثه جان باخته‌اند. همچنین یک کارگر زن در این حادثه دچار مصدومیت شده که برای طی مراحل درمان به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) منتقل شده‌اند.

گفته می‌شود؛ سواری؛ حامل ۵ کارگر زن و یک مرد کشاورز بوده که صبح جمعه عازم محل کار خود بودند.

منابع کارگری می‌گویند؛ کمربندی قوچان غیر استاندار، فاقد روشنایی و آسفالت مناسب است در عین حال مسیر رفت برگشت خودرو‌ها در این کمربندی دو بانده نیست و این موضوع باعث وقوع حوادث ناگوار برخورد خودرو‌ها می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29مهر1402، کدخبر: 1409597، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین