پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
چند روزی است که اظهارات منصوره معصومی اصل، کارشناسی که در برنامه «آرمان» شبکه معارف حضور پیدا کرده بود سوژه کاربران فضای مجازی شده است. او در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید :«مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.». روابط عمومی رسانه ملی، در واکنش به بازتاب این صحبت‌ها به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد . روابط عمومی سازمان صدا و سیما در این اطلاعیه بیان داشت که با وجود بارها اعلام رسمی و مکرر این موضوع در موارد پیشین، مجددا تاکید می‌کند که مواضع میهمانان و کارشناسان برنامه‌های زنده چه در گذشته و چه در آینده الزاما موضع رسانه ملی نیست.

شعارسال: طبق اعلام روابط عمومی رسانه ملی، در واکنش به بازتاب‌های مختلف و گسترده پیرامون نظرات یکی از کارشناسان یکی از برنامه‌های زنده سیما، روابط عمومی رسانه ملی، به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مواضع میهمانان برنامه‌های زنده موضع رسانه ملی نیست

در اطلاعیه رسانه ملی آمده است: در پی بازتاب‌های مختلف و گسترده پیرامون نظرات یکی از کارشناسان یکی از برنامه‌های زنده سیما، روابط عمومی رسانه ملی به منظور تنویر افکار عمومی، مجددا اعلام می‌کند در برنامه‌های زنده صداوسیما؛ که جزء لاینفک برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است، میهمانان بعضا سخنان و نظرات شخصی خود را حتی خارج از موضوع و محور‌های تعیین شده برای برنامه اظهار می‌دارند که بدیهی است اظهارات آنان الزاماً موضع رسمی رسانه ملی نیست.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما با وجود بار‌ها اعلام رسمی و مکرر این موضوع در موارد پیشین، مجددا تاکید می‌کند که مواضع میهمانان و کارشناسان برنامه‌های زنده چه در گذشته و چه در آینده الزاما موضع رسانه ملی نیست.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 17آبان1402، کدخبر: 4743500، www.mizanonline.ir 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین