پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
سیدرضا صلاح الدینی رئیس دادگستری شهرستان دهلران در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهلران بیان داشت که این بازدید حسب دستور ویژه حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان، صورت گرفته و آمار پرسنل شاغل در این پروژه، تعداد پیمانکار فعال، میزان پیشرفت، عمده مشکل تعدیل نیروها و پیمانکاران و از همه مهمتر علت تعطیل شدن این پروژه ازجمله مواردی است که باید شفاف در اختیار دستگاه قضا قرار بگیرد. قطعاً دستگاه قضا موارد مطرح شده مسئولان پتروشیمی دهلران را مورد راستی آزمایی قرار خواهد و در صورت‌عدم اثبات قابلیت پیگیری قانونی و قضائی در پی خواهد داشت و می‌طلبد سرمایه گذار با قاطعیت همراهی کند.

شعارسال: سیدرضا صلاح الدینی در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهلران بیان داشت: حسب دستور ویژه حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان، این بازید صورت گرفته است.

ممانعت از تعطیلی پروژه پتروشیمی دهلران و دستور رئیس قوه قضائیه به بازگشت دو هزار پرسنل بیکار شده به کار

رئیس دادگستری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه زندگی بسیاری از شهروندان دهلران به خصوص جوانان که به واسطه این پروژه تشکیل خانواده داده‌اند باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: آمار پرسنل شاغل در این پروژه، تعداد پیمانکار فعال، میزان پیشرفت، عمده مشکل تعدیل نیرو‌ها و پیمانکاران و از همه مهمتر علت تعطیل شدن این پروژه ازجمله مواردی است که باید شفاف در اختیار دستگاه قضا قرار بگیرد.

صلاح الدینی با بیان اینکه درمرداد ماه سال جاری رئیس کل و دادستان استان و مجموعه دستگاه قضا در شهرستان از پروژه بازدید میدانی داشتند، بیان کرد: در آن زمان مسئولان پتروشیمی عنوان کردند ۲ هزار نفر پرسنل در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند و پروژه تعطیل نخواهد شد، ولی امروز ما شاهد تعطیل شدن کامل پروژه هستیم.

وی تصریح کرد: حسب دستور رئیس قوه قضائیه و رئیس کل محترم دادگستری بازدید میدانی برای معاینه محل از پتروشیمی بازدید داشته و آخرین وضعیت این پروژه را در دیدار با مدیر سایت پتروشیمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

تعطیلی پتروشیمی دهلران بایدشفاف‌سازی شود

وی گفت: دستگاه قضا و در رأس آن رئیس قوه قضائیه برای برون رفت از شرایط فعلی در تلاش هستند تا گره گشایی کنند و این امر مستلزم ارائه آمار دقیق از سوی مسئولان پتروشیمی است. 

رئیس دادگستری دهلران با اشاره به اینکه این پروژه در بحث ایجاد اشتغال برای استان ایلام به خصوص شهرستان بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: در زمینه تعطیلی پتروشیمی دهلران باید مدیران شفافیت لازم را داشته باشند.

صلاح دینی اظهار داشت: قطعاً دستگاه قضا موارد مطرح شده مسئولان پتروشیمی دهلران را مورد راستی آزمایی قرار خواهد و در صورت‌عدم اثبات قابلیت پیگیری قانونی و قضائی در پی خواهد داشت و می‌طلبد سرمایه گذار با قاطعیت همراهی کند.

رئیس دادگستری دهلران افزود: اگر به هر دلیلی دستگاه‌های قضا با توجه به تاکید مقام عالی دستگاه قضا به این نتیجه برسند که سرمایه گذار تمایل و انگیزه لازم را ندارد، از روش‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا کار به نفع مردم و جوانان منطقه که همان اشتغال باشد به سرانجام برسد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12آذر1402، کدخبر: 1423959، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین