پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به شایعات روزهای اخیر درباره‌ زندگی خصوصی علیرضا زاکانی و بحث زن دوم و طلاق همسر و غیره ، گفت از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. ضمن تائید برخورد قانونی با این نوع شایعات ، خدمت جناب شهردار عرض کنید که پروژه تاجگردون را یادتان هست؟ حدیث امام جعفر صادق در خصوص آبروی مومن و نمی میرد تا خودش ...... مبتلا گردد و غیره. شاید قیاس مع الفارق باشد، اما بشکلی بی ربطی برخی مسائل را نزدیک بهم دیدیم.

شعارسال: عبدالمطهر محمدخانی در واکنش به شایعات اخیر درباره‌ی شهردار تهران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «با یک جهش بی‌سابقه در عرصه فیک‌نیوز، دروغ‌پردازی بی‌شرمانه‌ای علیه زندگی شخصی شهردار تهران انجام شد.

شکایت زاکانی از انتشار دهندگان خبر در مورد زندگی شخصی اش  + شایعات زن و زندگی دوم؟!

از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. ریالی هم خرج زورگیر‌های رسانه‌ای نکرده و نمی‌کنیم و صد البته که «خداوند از اهل ایمان دفاع خواهد کرد».

توضیحات  و دفاعیات زاکانی از خود درباره ماجرای زن دوم( اضافه شده -تکمیلی): 

علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص زندگی شخصی خود، گفت: ما یک شب در کنار خانواده خود نشسته بودیم که گفتند شهردار تهران همسر خود را طلاق داده است. از چنین موضوعی خجالت نمی‌کشند. دستگاه‌های امنیتی خوابید و نمی‌بینید چه اتفاقی می‌افتد؟ برخورد کنید. این انتظار ماست.
او با پرداختن به شایعاتی مانند گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از سوی برخی رسانه ها، گفت: خوب نیست با ذهن و قلب مردم اینگونه جفا کردن. ممکن است ما نیز اشتباه داشته باشیم. در این مسیر ممکن است برخی علاقه داشته باشند مدیریت شهری زمین بخورد، اما ما نباید اجازه بدهیم.
زاکانی با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و از این سیاه پراکنی‌ها عبرت بگیریم، گفت: ما اگر باهم باشیم موفق می‌شویم و اگر باهم نباشیم آسیب خواهیم خورد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 15آذر1402، کدخبر: 1845123، www.khabaronline.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Brazil
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
4
4
چه چاه هایی ذاکانی با چهره ارزشی برای دیگران کند .حالا خودش در درون همان چاه افتاد .چاهی نکن بهر کسی .اول خودت دوم کسی
پرهازه
Netherlands
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
1
0
خودشان در شهرداری همه کار میکنند و پست های بالا دارند و اونوقت برای زیر مجموعه های شهرداری و ارتقا کارمندان میگویند باید صبر کنید تا پست اتان بخورد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین