پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
آقای باهنر عزیر ، توصیه مشفقانه داریم اندکی بیشتر مطالعه کنید و مشاوره های درست و موثر تر بگیرید. اگر توهین محسوب نشود، از دیدگاه ما تا زمانی که امثال شما و افرادی در وزن شما در راس امور هستید، نباید انتظار معجزه تولید و افزایش مشارکت اقتصادی در کشور را داشت. وزن شما بیشتر از این نیست. اگر بود ،مسلما عملکردی خاص را شاهد بودیم. تحسین تان می کنیم که با اقرار کلامی و بدور از تعارف، می پذیرد که مقصرید. تقاضا می کنیم ، اگر در ادعا صادق هستید، کنار بکشید و کار کردن و مدیریت سربازان علی را ببینید. متخصصان متعهد توسعه گرای تمدن اندیش دهه پنجاهی که تا حالا دارند به پای حضور پر رنگ و غلیظ نسل شما می سوزند. البته اگر علاقه به جیفه دنیا به شما و سایر عزیزان احساس تعهد کنند، اجازه کنار کشیدن بدهد. مهندس جان ، صادقانه گفتیم ، اندکی فکر کنید.

شعارسال: محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد: چین در سال ۲۰۲۲، اندازه ۳ تریلیون دلار صادرات داشته است، یعنی بیشتر از صادرات آمریکا. همین چینی‌ها الان ۲۰ تریلیون دلار ذخیره ارزی دارند، ولی هر شهروند چین با روزی ۱ دلار زندگی می‌کند!

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 2بهمن1402، کدخبر: 649217، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین