پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
باهنر عضو مصلحت نظام در اختتامیه دومین همایش «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان» یا کرمان آیدکس ۲۰۲۴ بیان داشت که، در مجمع تشخیص مصلحت نظام بار‌ها گفته‌ایم دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده و چند ناترازی جدی در کشور داریم که مهمترین آن‌ها ناترازی انرژی، بودجه عمومی دولت ، صندوق های بازنشستگی و بانک‌هاست .

شعار سال:محمدرضا باهنر عضو مصلحت نظام ظهر روز پنج شنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه در اختتامیه دومین همایش «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان» تحت عنوان کرمان آیدکس ۲۰۲۴ اظهار کرد: متاسفانه فعالان سیاسی در برخی اوقات رقابت‌های بی ارزش نموده و کار‌های یکدیگر را خنثی می‌کنند و من خواهش می‌کنم این دعوا‌ها را به ساحت اقتصاد نکشید.

وی با اشاره به راه‌اندازی انجمن توسعه کرمان در ۲۰ سال قبل ادامه داد: حدود ۲۰ سال قبل با سران جناح‌های سیاسی مختلف استان کرمان یک قرار گذاشتیم که سر توسعه با هم همراه و همدل باشیم و کرمان را در جهت منافع کشور جلو ببریم. کرمان هر چه دارد از همراهی و همدلی دارد و هر چه ندارد از رقابت‌های بی ارزش، غیرضرور و مسخره سیاسی است.

باهنر اظهار کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام بار‌ها گفته‌ایم دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده و چند ناترازی جدی در کشور داریم که مهمترین آن‌ها ناترازی انرژی، بودجه عمومی دولت و بانک‌هاست. باید متوجه شویم که دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد و نفت فروشی کفاف زندگی روزمره ما را بیشتر نمی‌دهد، اما پتانسیل‌های عظیم اقتصادی در کشور وجود دارد و در برخی از مناطق بی‌نظیر است.

دوره توسعه کشور با پول نفت، تمام شده است + کشور دارای چندین ناترازی اساسی است

کرمان نیز در معادن و هوای چهار فصلش و از همه مهمتر منابع انسانی قدرتمند، باهوش و خلاقی که دارد، بی نظیر است و باید از این منابع به نحو احسن استفاده کنیم. یکدیگر را تکذیب نکنیم و در خیرات با یکدیگر رقابت کنیم. در اقتصاد باید همگرا، هم افزا و همدل بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین