پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
روایات درخصوص حادثه ۸ مهر زاهدان زیاد است. اما نظام با راست آزمایی‌های صورت داده به یک نتیجه خاص درخصوص برخی گزارشات دروغ ارسالی به تهران، رسید. رهبر معظم انقلاب، دستور شهید نامیدن کشته شدگان بی گناه را صادر نمود و فرمان دادند که مجروحان حادثه در گروه جانبازان انقلاب اسلامی، قرار گیرند. سوال اینجاست که چرا قصد سرپوش گذاشتن روی خطای یک نفر که مرتکب فعل ناشایستی شده بود، وجود داشت؟ چه کسانی خودسری کردند و چرا؟ چرا باید اجازه داده می‌شد که فضایی برای جولان تفرقه و سواستفاده امثال جیش الظلم فراهم شود؟ ماجرای زاهدان برای کل ما یک درس ملی است. درسی برای تقویت وحدت و تمرکز روی منافع ملی. سرمایه گذاری نظام روی توسعه بندر چابهار و کریدور تجاری جدید، فرصتی است برای تقویت برنامه‌های توسعه‌ای در سیستان و بلوچستان و زدودن چهره فقر و حاشیه از این استان.

شعارسال: نشست بررسی تاثیر حملات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان بر پروژه‌ی توسعه در این منطقه به همت مَکُ‌ایران برگزار شد.

شلیک به توسعه جنوب شرق ایران: روایت یک فعال اجتماعی از حادثه ۸ مهر زاهدان؛ دست‌کم ۶۰ نفر از مردم، کشته شدند

در این نشست که با عنوان «شلیک به توسعه جنوب شرق ایران» برگزار شد، علیرضا کمیلی، فعال اجتماعی و دبیر اتحادیه امت واحده تصویری کامل از وضعیت این استان و موانع توسعه در سیستان و بلوچستان ارائه کرد.

علیرضا کمیلی در بخشی از سخنانش با اشاره به حادثه ۸ مهر ۱۴۰۱ در زاهدان گفت: «دست‌کم ۶۰ نفر توسط حافظان امنیت کشته شده‌اند، در حادثه ۸ مهر زاهدان گزارش دروغ به تهران دادند.»

تعداد بازدید : 11

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فراز، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت1403، کدخبر: 73787، www.faraz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین