پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
مشتی شل مغز گویا تمایل بالا به احیای سنت طاغوتی دست بوسی و پا بوسی مقامات و مدیران را دارند. بحث تبرک و تکریم علما یک بحث است و دست بوسی و پابوسی مدیران اجرایی یک فعل حرام یا بشدت نکوهیده شرعی. از متولیان قانونی در استان زنجان انتظار می رود که بقید فوریت اقدام به توبیخ شهردار زنجان بدلیل سکوت و رضایت به تداوم این فعل زشت کرده و مدیر مدرسه دخترانه قرانی امام حسن مجتبی (ع) برکنار گردد. منتظر دریافت توضیحات از کلیه ذینفعان و ذی مدخلان هستیم.

شعارسال: به نقل از کانال چند ثانیه، تصویری از استقبال عجیب از شهردار زنجان در مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) این شهر خبرساز شده است.

مشتی شل مغز (حتی از روی نادانی) گویا تمایل بالا به احیای سنت طاغوتی دست بوسی و پا بوسی مقامات و مدیران را دارند. بحث تبرک و تکریم علما یک بحث است و دست بوسی و پابوسی مدیران اجرایی یک فعل حرام یا بشدت نکوهیده شرعی. از متولیان قانونی در استان زنجان انتظار می‌رود که بقید فوریت اقدام به توبیخ شهردار زنجان بدلیل سکوت و رضایت به تداوم این فعل زشت کرده و مدیر مدرسه دخترانه قرانی امام حسن مجتبی (ع) برکنار گردد. منتظر دریافت توضیحات از کلیه ذینفعان و ذی مدخلان هستیم.

شهردار زنجان به قید فوریت توبیخ و مدیر مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی، برکنار گردد + تعارف نهادهای قانونی موظف، پیگیری قانونی- رسانه ای برعلیه خودشان را در بر خواهد داشت

اواخر آذرماه ۱۴۰۰ بود که دکتر علیرضا فیروزفر با نه رای اعضای شورای شهر، بعنوان شهردار زنجان انتخاب شده و تاکنون ادامه مسئولیت می‌دهد. فیروزفر پیش از این ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان را برعهده داشت. رییس هیات امناء حسینیه اعظم زنجان، عضو هیات علمی دانشگاه زنجان، رییس منطقه ۲۲ دانشگاه آزاد اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای زنجان سماء، معاونت آموزشی و دانشجویی آموزشکده زنجان سماء، مدیر گروه رشته معماری و رشته شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، مدیر گروه رشته ساختمان – آموزشکده فنی و حرفه‌ای زنجان سماء، رییس هیات کشتی استان زنجان از دیگر سوابق اجرایی وی بوده است.

شهردار زنجان به قید فوریت توبیخ و مدیر مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی، برکنار گردد + تعارف نهادهای قانونی موظف، پیگیری قانونی- رسانه ای برعلیه خودشان را در بر خواهد داشت

در اواخر اسفند ۱۴۰۱، شایعاتی با عنوان عهده داری سمت معاون دانشگاه آزاد و احتمال رفتن فیروزفر، شنیده شد. موضوعی که خیلی زود تکذیب گردید.
دکترا: دانشگاه کینگستون لندن، انگلستان، عمران , ۱۳۹۱-۱۳۸۷
عنوان رساله: نوسانات دریای خزر، فرسایش سواحل و ارزیابی لرزه‌ای
زمینه رساله: ژئوتکنیک-لرزه شناسی
استاد راهنما: پرفسور ادوراد بروم هد

کارشناسی ارشد: دانشگاه گیلان، ایران، عمران-ژئوتکنیک , ۱۳۸۱-۱۳۷۹
عنوان پایان نامه: رسوب زدایی از مخزن سد‌ها به روش ایجاد فرسایش پس رونده
زمینه پایان نامه: فرسایش-پایداری شیب‌ها
استاد راهنما: دکتر میراحمد لشته نشایی-دکتر میر عبد الحمید مهرداد

کارشناسی: دانشگاه زنجان، ایران، عمران , ۱۳۷۸-۱۳۷۳

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
0
0
چی شد، برکنار شد این خانم مدیر یا نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
0
شانس آورد که بحث فوت رئیس جمهور پیش اومد، وگرنه شما رسانه چی ها و خبرنگارها ولش نمی کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین