پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
محمود احمدی‌نژاد در ویدیوی جدیدی که از او منتشر شده می‌گوید که ان‌شاءالله در آینده نزدیک آرزو‌های تاریخی ملت برآورده خواهد شد. وی گفت: با اطلاعی که از شرایط کشور دارم، با آشنایی که با تاریخ دارم و با توجه به شرایط امروز جهان؛ به لطف خدا و همت ملت، ان‌شاءالله در آینده نزدیک آرزو‌های تاریخی ملت برآورده خواهد شد . احمدی نژاد افزود: انشالله ایران عزیز در یک جایگاه بسیار رفیعی در جهان قرار خواهد گرفت. البته ساختن نیازمند همدلی و همکاری و کار دسته جمعی با نیت سازنده است.

شعارسال: محمود احمدی‌نژاد در ویدیوی جدیدی که از او منتشر شده می‌گوید: با اطلاعی که از شرایط کشور دارم، با آشنایی که با تاریخ دارم و با توجه به شرایط امروز جهان؛ به لطف خدا و همت ملت، ان شاءالله در آینده نزدیک آرزو‌های تاریخی ملت برآورده خواهد شد و ان شاءالله ایران عزیز در یک جایگاه بسیار رفیع در جهان قرار خواهد گرفت.

احمدی‌نژاد: با اطلاعی که دارم در آینده نزدیک آرزو‌های تاریخی ملت برآورده خواهد شد

رئیس جمهور اسبق ایران گفت: ساختن نیازمند همدلی و همبستگی و کار است. یک ملت اگر بخواهد به قله‌ها برسد، همه باید دست به دست هم بدهند و همه کار کنند و این کشور را به یک سمت هُل بدهند. یک نفر از این طرف نزند و یک نفر از آن طرف، یک نفر معکوس، یک نفر به این سمت بکشد، یک نفر به آن سمت! کار دست جمعی، با عشق و انگیزه، کار با نیت سازنده و ان شاءالله کاری برای ساختن ایران عزیز هستیم.

تعداد بازدید : 1

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 11خرداد1403، کدخبر: 867756، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
رد صلاحیتت اومد می فهمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین