پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
ورود نامزدهای پوششی و تخریبی در انتخابات یک آسیب اثبات شده در انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران است. جای دارد که قانونگذار با قید فوریت با تصویب قانون یا مقرره خاصی، جلوی ورود بعضی ها به این بازی کثیف و لجن الود را بگیرد. کم خاصیت هایی که بنوعی بعنوان بادمجان های دور قاب قرار می گیرند و بشکلی سخیف میدان داری در مایه شعبان بی مخ ها نموده و با الوات بازی، جو شریف و سالم انتخاباتی کشور را الوده می نمایند.حتی در ذهن مردم روند تائید صلاحیت بر اساس شاخص های خاص را هم زیر سوال می برند. چرا که مردم از افراد منتخب در سطوح خاص، رفتارهای استاندارد را انتظار دارند.این گروه، در انتها هم انتظار تقسیم غنیمت دارند. در واقع منافع ملی از این افراد بشکلی سه گانه صدمه می بیند. اول با تخریب و آلوده سازی فضای انتخاباتی، دوم با زیر سوال رفتن صلاحیت ها با پارادوکس ایجاد شده بین رفتار و گفتار بعضی از نامزدها در جلوی دوربین و سوم ، با انتصاباتی که بعضا برای مشتی بی خاصیت درپیت که ذات واقعی خود را نشان داده اند ، اتفاق می افتد. ما فرد یا افراد خاصی را مدنظر نداریم و از آسیبی کلی حرف زده ایم. حسین انتظامی در توئیتی کنایه آمیز به این مهم پرداخته است.

شعارسال: حسین انتظامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کاش قانون انتخابات به شکلی بود که اجازه انصراف به نامزد‌های تایید شده نمی‌داد، اینجوری بساط نامزد‌های پوششی و تخریبی که دستمزد‌های خوبی هم می‌گیرند جمع می‌شد.

انتظامی: «کاش قانون انتخابات اجازه انصراف به نامزدهای تایید شده را نمی‌داد»

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: 12خرداد1403، کدخبر: 1813975، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین