پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
محمد خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان حج و زیارت و اداره کل پست استان اظهار داشت: امروز تفاهم‌نامه مشترکی برای خدمت به زائران عتبات عالیات و به‌ویژه زائران و مشتاقان حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی منعقد شد.
شعارسال: وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه در تمام بخش‌ها، شهرک‌های و شهرهای استان لرستان و مکان‌هایی که علاقه‌مندان تقاضای ثبت‌نام عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین حسینی رادارند اداره کل پست هماهنگی با دفاتر خدمات پست انجام می‌دهد تا کار ثبت‌نام و انتقال مدارک انجام شود.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقدشده ازاین‌پس ما می‌توانیم به‌راحتی برای هر شخصی را که در مجموعه استان و در دورترین بخش‌های لرستان است خدمات برسانیم تا بتوانند کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه با انجام این بسترها امسال شرایط برای حضور مردم استان در این حماسه عظیم فراهم می‌شود، گفت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه آغازشده و متقاضیان در هر نقطه‌ای از استان که اینترنت در اختیار دارند با مراجعه به سامانه سماح ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.

خسروی بیان کرد: به‌طور یقین امسال تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهند کسی بدون روادید از کشور خارج شود به همین منظور ما از قبل بستر را برای افراد و علاقه‌مندان مهیا کردیم تا بیایند ویزا بگیرند و بر اساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص و معین از مرزها خارج شوند.

وی با تأکید بر اینکه در نقاط مرزی نیز تحت هیچ شرایطی ویزا برای کسی صادر نمی‌شود، اظهار داشت: در چهار استان از جمله مشهد، تهران، کرمانشاه و اهواز ویزا صادر می‌شود و تمام تلاش ما بر این لرستان نیز بتواند با حضور کنسولگری عراق در استان ویزا را در داخل استان تقدیم مشتاقان و علاقه‌مندان به عتبات عالیات کند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان لرستان خاطرنشان کرد: کنسولگری عراق از مهرماه امسال در استان لرستان مستقر می‌شود تا بتوانیم خدمات ویزا را در استان لرستان انجام دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری رومشکان، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1395، کدخبر: - ، www.roomeshkan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین