پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
علی همتی؛ رئیس شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهم که حداکثر مساعی خود را به منظور انجام به موقع تعهدات و خدمات‌رسانی به شهروندان به کار ببندم.
شعارسال: علی همتی؛ رئیس شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهم که حداکثر مساعی خود را به منظور انجام به موقع تعهدات و خدمات‌رسانی به شهروندان به کار ببندم.

مجید نظری؛ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهم که مطالبات شهروندان سمنان به ویژه مطالبات معوق آنان از دستگاه‌های دولتی و خصوصی با دیدگاه استانی پیگیری مورد پیگیری قرار بگیرد.

نیره قادری؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان: قول می‌دهیم که تلاش کنیم تا وضعیت فعالیت‌های عمرانی شهر سمنان در سال آتی همچون سال 93 کم‌فروغ نباشد.

عباس آلبویه؛ عضو شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهم با توجه به شرایط موجود و متناسب با توان و ظرفیت شهرداری و شورا مطالبات بحق مردم را پیگیری کنم.

محمد طاهریان؛ رئیس کمیسیون‌های عمران و تلفیق شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهیم که سمنان در سال 94 به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

احمد اخلاقی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان: قول می‌دهیم که برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده را با جدیت پیگیری کنیم و همانگونه که سمنان را «شهر اخلاق» می‌خوانیم تلاش کنیم تا مولفه‌های اخلاقی در میان شهروندان گسترش بیشتری پیدا کند.

امیر مظاهری؛ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان: قول می‌دهم در سال 94 نسبت به احداث یک شهربازی مجهزتر از شهربازی پارک سیمرغ اقدام شود. در این راستا مذاکراتی با سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی صورت‌گرفته است که امیدواریم نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

سعید اسمعیل‌پور؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان: قول می‌دهم با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی(GIS) و مانیتورینگ، زمان میانگین فعلی 225 ثانیه‌ای رسیدن نیروهای آتش‌نشان به محل حادثه را در سال آتی 30 ثانیه کاهش دهم و از هر اقدام لازم برای جلب رضایتمندی شهروندان فروگذار نکنم.

صادق کاشیان؛ معاون فن‌آوری اطلاعات شهردار سمنان: قول می‌دهم در سال 94 به مردم دروغ نگویم.

حمید دهرویه؛ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سمنان: قول می‌دهم که پایانه مسافربری مسکن مهر را راه‌اندازی و نسبت به اضافه کردن دو دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اقدام کنم.

الیاس افضلی؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری سمنان: قول می‌دهم که در سال 94 با همکاری نهادهای مسئول واقعی‌سازی نرخ میوه و تره‌بار در شهر سمنان را با جدیت پیگیری کنم و این اقدام کاهش قیمت میوه و تره‌بار و افزایش کیفیت این محصولات را در پی خواهد داشت.

علی‌اکبر بنی‌اسدی؛ مدیر مرکز آموزش شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان: قول می‌دهم به طور جدی از فعالیت‌های سراهای محله، خانه‌های خلاقیت و مرکز آموزش شهروندی در راستای توسعه فرهنگ شهروندی حمایت کنم.

مریم شهریاری؛ مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری سمنان: قول می‌دهم ارزیابی عملکرد کارکنان در سال 94 به سمت و سویی برود که تفاوت‌های اجرایی پرسنل کاملا محسوس شود.

مهدی غلامی؛ مدیر فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان: قول می‌دهم که سال 94 سالی متفاوت در عرصه فرهنگ و هنر و سال تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بانوان باشد. در این سال، برنامه بزرگ روز و هفته سمنان را برگزار و از چهره‌های برتر فرهنگ و هنر شهر تجلیل خواهیم کرد. در این سال همچنین ارکستر سمفونی شهر سمنان که صدای شهر سمنان در برنامه‌های شهری و کشوری خواهد بود را ایجاد کنیم.

محمودرضا دارایی؛ معاون عمرانی شهردار سمنان: قول می‌دهم در حوزه معاونت عمرانی به اخلاق حرفه‌ای پایبند باشم.

پرسا؛ سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری سمنان: قول می‌دهم که با توجه به دشوار و طولانی بودن روند صدور پروانه‌های ساختمانی که موجب برخی نارضایتی‌ها در میان شهروندان شده است، همگام با مصوب‌شدن طرح جامع تلاش کنیم تا پایان سال آینده با انعقاد قراردادهای جدید با سازمان نظام مهندسی، در روند صدور پروانه‌های ساختمانی تسریع کنیم.

محسن امینیان؛ مدیر فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری سمنان: قول می‌دهم که با مشارکت همکارانم در سازمان عمران در سال 94 افزون بر تأمین آسفالت برای روکش معابری که از سال‌ها قبل وضعیت نامناسبی دارند، در مصالح مصرفی برای سنگفرش معابر و مبلمان شهری تنوع قابل توجهی را در شهر اخلاق ایجاد کنم.

امید همتی؛ مدیر امور مشارکت‌های شهرداری سمنان: قول می‌دهم که برای جذب هرچه بیشتر مشارکت‌کنندگان در راستای تحقق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در بودجه 94در این حوزه تلاش کنم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اینترنتی سمنان فردا، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1393، کدخبر: - ، www.semnanfarda.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین