پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
امام جمعه میامی با انتقاد از جذب نیروهای غیر بومی در برخی از ارگان های میامی گفت: ما از آقای استاندار وعده گرفتیم که با وجود جوانان بیکاردر شهرستان دیگر نیروی غیر بومی جذب نشود اما هنوز عملی نشده است.
شعارسال: حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) گفت: طبق فرومده امام سجاد(ع) هرکس می خواهد ایمانش کامل باشد باید چهار ویژگی تقوا، راست گویی وصداقت، حیا و پاکدامنی و خوش اخلاقی را داشته باشد که با رعایت این خصلت ها سفره کدورت برداشته می شود.

صفائی پور یه سالروز اعتراض حضرت امام(ره) علیه قانون کاپیتیلاسیون اشاره کرد ویادآور شد: این قانون نشانه زیر پا گذاشتن عزت ملت ایران بود که امام (ره) با مخالفت در برابر این قانون، عزت را به ملت ایران برگردانده است.

* سرشماری رکن اصلی توسعه است/همدلی میامی را در استان پیشتاز کرد

امام جمعه میامی با اشاره به رو ملی آمار وبرنامه ریزی اشاره و تاکید کرد: شهرستان میامی در شرکت در سرشماری استان اول شد که باید از همه مردم تشکر کرد که مردمی همدل ومتحد نتیجه اش این می شود که میامی در استان پیشتاز باشد.

وی یکی از شاخصه های آمار وبرنامه ریزی را سرشماری دانست و افزود: سرشماری رکن اصلی توسعه است و مردم حتما همچون مرحله اول در مرحله دوم هم به خوبی همکاری خواهند کرد.

صفائی پور با خطاب به مدیران دولتی گفت: هرچه صداقت و اعتماد بین مردم ومسئولان افزایش یابد تحقق کارهای جهادی که نیاز برنامه ریزی کشور است بهتر قابل تحقق است.

امام جمعه میامی افزود: بعضی کارها چون حقوق های نجومی برخی مسئولان طبق فرموده رهبر انقلاب باعث سلب اعتماد مردم نسبت به مسئولان می شود که نباید گذاشت این اعتماد از بین برود.

* آقای استاندار؛ وعده هایتان در خصوص جذب نیروی بومی کی عملی می شود

وی با بیان اینکه مردم در این سرشماری همکاری خودشان را نشان دادند، گفت: مردم از مسئولان ودولت تدبیر وامید در این ماه های باقی مانده انتظار دارند که بصورت کوتاه، میان مدت و بلند مدت بهبود وضع اقتصادی در رفع بیکاری و تورم را مردم لمس کنند و این ملت همیشه پشت سر ولایت و مسئولان هستند.

صفائی پور با انتقاد از مسئولان استان وشهرستان تصریح کرد: ما این همه فریاد می زنیم جوانان این شهرستان بیکارند باز دیده می شود که ازشهرستان های دیگر جذب ارگان های میامی می شوند که نمونه آن جذب 10 نیروی غیر بومی جدید در یکی از ادارات میامی است.

امام جمعه میامی بابیان اینکه ما نمی گوییم از جاهای دیگر اینجا سرکار نیایند چون میامی منطقه ای با ظرفیت عالی است و از تمام شهرستان های استان وارد میامی شوند اما خود آقای استاندار ومسئولان گفتند الویت جذب نیرو با خود جوانان شهرستان میامی است.

وی افزود: این یکی ازخواسته ها وتقاضای مابود که در حضورهای استاندارمحترم سمنان به میامی مطرح شد و این وعده را هم خود آقای استاندار دادند.

* چرا فریاد ما را برای تکمیل استخر کسی نمی شنود

صفائی پور همچنین با انتقاد به روند پیشرفت ساخت استخر نیمه تمام میامی گفت: مسئولان پاسخگو باشند اگر این استخر درست نمی شود مسئولان مربوطه بگویند امکان پذیر نیست چرا اینقدر انژی از همه میگیرید گویا فریادها شنیده نمی شود و این تصمیم را بایدهرچه سریعتر بگیرید.

امام جمعه میامی رسیدگی به مشکلات کشاورزان را از دیگر انتظارات به حق مردم دانست و افزود: مردم محصول خود را به دولت دادند وباید پول خود را دریافت کنند که هنوز اکثر کشاورزان بعد از چند ماه انتظار حتی نصف پول خود را هم دریافت نکردند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم شهرستان میامی در سرشماری استان اول شدند اما از مسئولان هم انتظار دارند که این شهرستان هم که جز شهرستان های محروم است باید در الویت رسیدگی باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 30 مهر 1395، کدخبر: 927698، www.Dana.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین