پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ساخت و ساز در این شهر از سوی میراث فرهنگی سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است گفت: میراث فرهنگی باید با کار کارشناسی دقیق عرصه‌هایی که آثار شاخص دارند را شناسایی کرده و محدودیتهای لازم را اعمال کند.

شعار سال:

محمود کلانتری با بیان اینکه میراث فرهنگی در بخش قابل توجهی از زمینهای شهر سلطانیه محدودیت ساخت‌وساز اعمال کرده است، اظهار داشت: در برخی از مناطق کار کارشناسی دقیقی انجام نشده و براساس گمانه‌زنی و تخمین‌هایی در این عرصه‌ها محدودیت ساخت و ساز اعمال شده است.

وی با تاکید بر اینکه در مکانهایی که به طور یقین آثار شاخص تاریخی وجود دارد باید شناسایی شود، تصریح کرد: اعمال محدودیت در همه عرصه‌های شهر سلطانیه مشکلاتی جدی را بین مردم و میراث فرهنگی ایجاد کرده است.

شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه میراث فرهنگی باید مکانهایی که دارای آثار تاریخی شاخصی نیستند را برای انجام ساخت‌وساز آزادسازی کند، ابراز کرد: متاسفانه تعارض مردم و میراث فرهنگی در این بخش تعاملات شهرداری و شورا را با شهروندان به حداقل رسانده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این اراضی به مالکیت ساکنان شهر سلطانیه است، عنوان کرد: میراث فرهنگی قول خرید این اراضی را به مردم داده در حالی که در چندین سال گذشته این امر محقق نشده است.

کلانتری خاطرنشان کرد: متاسفانه میراث فرهنگی استان دارای منابع مالی و اعتبارات کافی برای خرید اراضی متعلق به مردم سلطانیه را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیتهای 70 سال گذشته در این شهر برای ساخت‌وساز در حال حاضر نیز تداوم دارد، بیان کرد: سلطانیه به عنوان شهر هدف گردشگری مطرح بوده و همه ساله پذیرای بخش قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل اعمال محدودیتهای ساخت و سازی شهر گردشگری سلطانیه فاقد هتل و یا مجتمع تجاری و غیره است، یادآور شد: این امر مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد کرده است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی بازنشر24، تاریخ انتشار 29 خرداد 1395، کد مطلب: 126298: baznashr24.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
تعامل و هماهنگی میان همه دستگاه ها میتواند از بروز چینی مشکلی در ساخت و ساز جلوگیری کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین