پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
محمد قاسمی افزود: جلسه های مقدماتی و رایزنی های لازم با مدیران شرکت هوایی کیش ایر انجام شده و قول هایی برای نهایی شدن این پرواز ها داده شده است.

شعار سال:


وی اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که باید در آن به توافق نهایی برسیم بحث تعداد مسافر، نوع هواپیما و قیمت بلیت این خطوط است، بعد از شروع پروازها، تعداد 2 پرواز در هفته به مقصد کیش از فرودگاه زنجان پیش بینی شده است.

مدیر فرودگاه زنجان مزایای برقراری این پرواز را تبیین کرد و گفت: در این صورت گردشگران خارجی که زنجان آخرین مقصد گردشی آنان محسوب می شود، به جای آنکه زمینی به فرودگاه امام خمینی(ره) تهران سفر کنند، می توانند به شکل مستقیم به کیش سفر کرده و از فرودگاه آن عازم دبی شوند.

وی از پیگیری های انجام شده طی ماه های گذشته برای برقراری پرواز زنجان به عتبات عالیات خبر داد و تاکید کرد: یکی از آژانس های استان پیگیر دریافت مجوز برای پروازهای چارتری و ارائه سایر خدمات به مقصد عراق از سازمان حج و زیارت استان است و در صورت موفقیت، این پروازها دایر خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: پیگیری برای برقراری پروازها به مقصد ترکیه تا اطلاع ثانوی و بازگشت وضعیت عادی به این کشور متوقف شده است.
مدیر فرودگاه زنجان گفت: برای پرواز زنجان - تهران مذاکرات زیادی با شرکت های مختلف داشته ایم، اما هر بار با یک مشکل جدید مواجه شده و باعث به تاخیر افتادن پرواز در این خط هوایی شده است.

وی با بیان اینکه نیاز دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به پرواز زنجان - تهران را ارزیابی می کنیم، اظهار کرد: اگر این نیازسنجی از هر پرواز انجام نشود، نمی توان تصمیم درستی در این زمینه برای آینده گرفت.
مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برگزاری مانور دور میزی طرح اضطراری در فرودگاه زنجان طی هفته گذشته، گفت: مانور هفته گذشته به بررسی سانحه احتمالی در فرودگاه همچون خروج هواپیما از باند با حضور تمام دستگاه ها برگزار و وظایف هر بخش مشخص شد.

وی به پرواز 946 هواپیمای مسافربری و غیر مسافربری طی چهار ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در این پروازها سه هزار و 602 مسافر و نزدیک به 28 تن بار جابجا شده است.
فرودگاه زنجان از سال 91 با دایر شدن پرواز های زنجان - نجف و سپس زنجان - جده، به فرودگاه بین المللی تبدیل شد، هم اکنون به علت نبود پرواز های حج و استقبال نکردن از پرواز های عتبات عالیات، فقط پرواز زنجان - مشهد از فرودگاه زنجان انجام می شود.
این فرودگاه قابلیت پذیرش انواع هواپیماهای پهن پیکر (متناسب با CAT ایمنی زمینی فرودگاه)، هواپیماهای متوسط، هواپیماهای بدنه باریک، هواپیماهای سبک و انواع هلی کوپتر را دارد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما در زنجان ، تاریخ انتشار 21 مرداد 1395، کد مطلب:275516380 : www.zanjan.irib.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین