پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه برخی مردم از برخورد و جریمه های غیر قابل توجیه راهنمایی و رانندگی گلایه مند هستند گفت: مردم حق دارند نسبت به جریمه های غیر قابل توجیه و قانونی اعتراض کنند که مامورین راهنمایی و رانندگی بایستی به این درخواست های مردم احترام گذاشته و با حوصله و سعه صدر در صدد حل مشکلات آنها باشند.

شعار سال:

جعفر گل محمدی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه نبایستی به خاطر اعمال قانون موجبات ایجاد نارضایتی ها بیشتر شود افزود: همه مسئولین بایستی در چهار چوب قانون در ارائه خدمت صادقانه توام با حفظ حرمت مردم عزیز استان تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: همه مسئولین بایستی در چهار چوب قانون در ارائه خدمت صادقانه توام با حفظ حرمت مردم استان تلاش نمایند.

گل محمدی با تقدیر از تلاشها ،همکاریها و اقدامات ارزشمند مسئولین دستگاه های تابعه در ارائه هرچه بهتر خدمت به مردم استان خواستار تعامل بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین سازمانهای تابعه در راستای خدمت رسانی بهینه شد .

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: شورای قضایی استان نمایی از حوزه های مجموعه قضایی استان است که موضوعات مهم و مسائل قضایی استان بایستی مطرح و با همفکری و هم افزایی این مشکلات بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

در ادامه این جلسه مدیران و روسای سازمانهای تابعه گزارشی از عملکرد حوزه خود ارائه و برنامه های سال جدید حوزه های خود را تشریح کردند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ، کد مطلب:2016635 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین