پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان گفت: موزه شهرداری زنجان در محل کارخانه کبریت‌ سابق ایجاد می‌شود.

شعار سال:


سید سعید صفوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان، امروز در این زمینه گفت: به همین منظور و برای کسب تجارب عملی شهرهای پیشرو در این زمینه و همچنین حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی از شهر تبریز دیداری انجام شد.

وی از جلسه با معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: در این دیدار معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان نیز حضور داشت نحوه بودجه ریزی و نحوه تبادل تجارب دو شهر بررسی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان به بازدید‌های انجام در شهر تبریز اشاره کرد و گفت: در این سفر از موزه شهرداری تبریز، موزه مشروطه، خانه شهریار، بازار تبریز و تعدادی از پروژه‌های مناسب سازی بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به راه اندازی موزه شهرداری زنجان در محل کارخانه کبریت سابق زنجان گفت: این موزه سال آینده ایجاد می‌شود و در آن اسناد و اشیاء تاریخی نگهداری شده و دستگاه‌های موجود کارخانه کبریت نیز شناسنامه‌دار می‌شوند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 25 آبان 1394، کد مطلب: 322248: ilna.irwww.


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین