پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی که به ساوه سفر کرده بود در این مراسم گفت: ایثار، بالاترین درجه اعطایی به آتش نشانان است.

شعار سال: عزیز فیلی در مراسم اعطای درجه به آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه افزود: آتش‌نشانان از اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران در کشور هستند و همواره در خط مقدم مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه قرار دارند.

وی کار آتش‌نشانی را کاری مقدس و والا بیان کرد و افزود: خدمت در مجموعه آتش‌نشانی به دلیل اینکه برای حفظ جان مردم تلاش می‌کنند مقدس و مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 36 نفر از آتش نشانان سراسر کشور به منظور نجات جان مردم کشورمان جان خود را از دست دادند، گفت: این آمار نشان از مقدس بودن شغل آتش‌نشانی دارد. این عزیزان با فداکاری و ایثار برای حفظ جان مردم خدمت می کنند.

معاون استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نمی‌توانند جوابگوی خدمات آتش‌نشانان باشند، افزود: با وجود مشقت و سختی کار آتش نشانی مجموعه شهرداری‌ها توانسته‌اند حداقل‌ها را برای آتش‌نشانان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران از جمله کشورهای حادثه‌خیز به شمار رفته و شاهد وقوع حوادث طبیعی و غیرمترقبه در آن هستیم، گفت: از این رو برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی آتش‌نشانان ضروری است.

فیلی ایجاد مانورهای آموزشی را از ابزارهای مهم در توانمندسازی آتش‌نشانان بیان کرد و گفت: تامین زیرساخت‌های لازم و بروز کردن تجهیزات باید در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گیرد و دهیاری‌ها نیز به منظور مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه لازم است به امکانات اولیه آتش نشانی تجهیز شوند تا در زمان حادثه دچار کمترین خسارت جانی و مالی شویم.

وی سالم بودن و ارتقای ایمنی آتش نشانان را از دیگر دستاوردهای برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی آنان دانست و تاکید کرد: این دوره‌های آموزشی موجب کاهش صدمات جانی به آتش‌نشانان خواهد شد و با کسب مهارت‌های لازم در نهایت صحت و سلامت برای نجات جان شهروندان خدمت خواهند کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نارخبر، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب: 988618396: www.narkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین