پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در سازمان آتش نشانی ضمن دیدار با آتش نشانان شهر رشت بر توجه به سختی کار و شرایط سخت شغلی آتش نشانان تاکید کرد.

شعار سال: وی ادامه داد: آتش نشانان بواسطه شرایط سخت شغلی گاها در حین انجام وظیفه و نجات جان شهروندان آسیب میبینند و ما آماده ایم در مجلس تضمینی برای این جان برکفان ببینیم تا از این طریق هم به سختی کار این عزیزان توجه شود و این میتواند در قالب بیمه و فوق العاده ها، افزایش حقوق و بازنشستگی زود رس و کمکهای رفاهی صورت گیرد که باید این مباحث از طریق وزارت کشور ارایه شود و ما در مجلس برای حل مشکلات آتش نشانان کمک خواهیم کرد.

کوچکی نژاد در خاتمه به ۷ مهر روز آتش نشان اشاره کرد و افزود: مردم باید قدردان زحمات آتش نشانان باشند حتی با اهدای یک شاخه گل به این عزیزان و صدا وسیما نیز در این زمینه فرهنگ سازی و کمک کنند.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار 21 شهریور 95 ، کد مطلب: 210773:www.gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین