پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به سفر رئیس ‌جمهور به استان مرکزی گفت: پروژه تالار شهر اراک نزدیک به ۸ سال است که به‌صورت قطره‌چکانی تأمین اعتبار می‌شود و همچنان ناتمام مانده، تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه تنها دستاورد سفر رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر استان است.

شعار سال: مهدی حقیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۲۷ گانه ستاد سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: مسئولیت کمیته فرهنگی و هنرمندان به اداره‌کل ارشاد واگذار شده است، این کمیته صرفاً وظیفه استقبال جامعه هنری و فرهنگی استان از رئیس جمهور را برعهده دارد.

وی ادامه داد: خیلی‌ها گمان می‌کنند وظیفه این کمیته پیگیری مطالبات هنرمندان و فرهنگیان استان در سفر ریاست جمهوری است در صورتی که این طرز فکر اشتباه است، کمیته فرهنگی و هنرمندان مثل بعضی از کمیته‌های ۲۷گانه ستاد استقبال از سفر ریاست جمهوری وظیفه به صحنه آوردن و استقبال یک دست، بخش خود یعنی فرهنگیان و هنرمندان را بر عهده دارد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنرمندان ستاد استقبال گفت: این کمیته تاکنون ۴ جلسه تخصصی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، مدیران فرهنگی و هنری و مدیران ارشاد شهرستان‌ها برگزار کرده است و توانسته برنامه‌های متنوع و مناسبی جهت حضور یکپارچه هنرمندان استان برای استقبال از رئیس جمهور برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی و هنرمندان استان با بقیه کمیته‌های ۲۷ گانه سفر ریاست جمهوری از جمله کمیته تبلیغات، تعامل خوب و دو طرفه داشته است گفت: در شورای اداری استان که با حضور ریاست محترم جمهور دوشنبه، ۳ آبان‌ماه در خمین برگزار می شود ۴۰ پیشکسوت و هنرمند استان حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نصریح کرد: استان مرکزی در صده اخیر دارای بیشترین مفاخر و هنرمندان برجسته بوده است به همین لحاظ حضور همه هنرمندان و پیشکسوتان در مراسم استقبال از رئیس جمهور نسبت به سایر استان‌ها مورد اهمیت است.

حقیقی در پایان با اشاره به تالار شهر اراک خاطر نشان کرد: این تالار متأسفانه به دلیل تخصیص اعتبارات قطره چکانی نزدیک به ۸ سال است که در حال تکمیل است و اتمام این پروژه در سفر رئیس جمهور تنها دستاورد استان در حوزه فرهنگ و هنر است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اخبار روزانه استان مرکزی، تاریخ انتشار: 2 آبان 1395، کد مطلب: -:www. markazidaily.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
کمیته استقبال نه کمیته پاسخگویی؟؟؟؟ چه اعتراف جالبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین