پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی از عملیاتی شدن طرح توسعه شهرک صنعتی شهدای خنداب این شهرستان خبر داد.
شعار سال: مصطفی آمره مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر گفت‌: این طرح در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار انجام می شود و طبق پیش بینی های صورت گرفته برای آماده سازی و تامین زیر ساخت ها از جمله آسفالت، جدول کشی و استقرار خدمات آب، برق و گاز بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه می شود.

وی افزود: با هماهنگی و بنا بر قوانین و ضوابط مباحث زیست محیطی صنایع مختلف تولیدی در آینده نزدیک در این طرح توسعه مستقر می شود.

وی پیش بینی کرد پس از تکمیل نهایی این طرح، بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری توسط متقاضیان برای تولید و ایجاد بیش از۵۰۰ نفراشتغال در این طرح توسعه انجام گیرد.

وی در ادامه اظهارداشت: هم اینک ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان مرکزی وجود دارد که عملیات اجرایی و واگذاری زمین به متقاضیان ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام شده و بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی در آنان مستقر هستند.

آمره در پایان گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفته و بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ واحد نیز در حال انجام کارهای اداری و اخذ مجوز های لازم برای بهره برداری می باشند.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسیم خونداب، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب: 10184، www.nasimekhondab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین