پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی بویین میاندشت از جمله اداراتی است که علی رغم تازه تاسیس بودنش تلاش هایی را در جهت بهبود وضع اشتغال و افزایش رفاه عمومی شهروندان به کار گرفته است.

شعارسال: باتوجه به حجم بالای جوانان جویای کار و عدم توانایی دولت در ایجاد فرصت های اشتغال ، گسترش شرکت های تعاونی در سال های اخیر از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است ، یکی از وزارت خانه هایی که سال هاست به صورت مستقیم در گیر مشکل بیکاری و عوارض ناشی از آن است، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی بویین میاندشت از جمله اداراتی است که علی رغم تازه تاسیس بودنش تلاش هایی را در جهت بهبود وضع اشتغال و افزایش رفاه عمومی شهروندان به کار گرفته است.

علی حسینی ، مدیر اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بویین میاندشت، در پاسخ به این سئوال که وظایف این اداره چسیت؟ اظهار داشت : ثبت شرکت های تعاونی و رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما ، هدایت کار گروه های اشتغال شهرستان و تشکیل این گروه ها، ثبت و معرفی افراد بیکار و همچنین به کارگیری آنان از مهمترین وظایف این اداره می باشد.

مدیریت این اداره در ادامه آمار قابل تاملی را درخصوص افراد بیکار بدین شرح داد:

بیکاران ثبت شده به تفکیک مدرک تحصیلی:

کل بیکاران ثبت نام شده در سال ۹۳و۹۴ : ۱۹۶ نفر

کارشناسی و بالاتر در سال ۹۳ و ۹۴ : ۱۰۱ نفر

دیپلم و فوق دیپلم در سال ۹۳ و ۹۴ : ۵۰ نفر

زیر دیپلم و سیکل در سال ۹۳ و۹۴ : ۲۵ نفر

وی در پایان خاطر نشان کرد:افراد مذکور تعداد بیکارانی بودند که تاکنون با این اداره مراجعه کرده اند و اظهار امیدواری کرد با پایان مشکلات اقتصادی کشور این مشکلات در سطح شهرستان نیز بهبود یابد.

البته لازم به ذکر است شهرستان بویین میاندشت بین شهرستان های مجاور بیش ترین آمار بیکاری را دارد و این مسئله نیاز به رسیدگی فوری توسط مسئولان مربوطه را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 28بهمن1394، کدخبر: 651759: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین