پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در راستای توسعه کشور، تجاری سازی فعالیت های پژوهشی از اهداف جهاد دانشگاهی است.

شعارسال: حمید رضا طیبی پیش از ظهر شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با همکاری جهاد کشاورزی در حال تولید بذر هیبریدی با هدف بالا بردن کیفیت بذر است.

وی گفت: از اهداف شاخص جهاددانشگاهی می توان به کشت گیاهان دارویی در زمین های مناسب در استان ها، اصلاح نژاد و فعالیت در بخش باغداری و ... اشاره کرد.

وی با اشاره به وجود اقلیم مناسب برای کشت گیاهان دارویی در این استان، عنوان کرد: زمین این استان برای توسعه کشت گیاهان دارویی بسیار مرغوب است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: ۲۰ درصد از اعتبارات این سازمان توسط دولت تامین که مبلغ ناچیزی است و همچنین برای ایجاد زیرساخت های این استان از اعتبارات جهاددانشگاهی و تسهیلات می توان استفاده کرد.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه کشور، تجاری سازی فعالیت های پژوهشی از اهداف جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های علمی در مسیر توسعه کشور استفاده کرد، بیان کرد: باید با تلاش و کوشش زمینه تجاری سازی تحقیق ها و پژوهش ها در سطح کشور فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 11 دی 1395، کدمطلب: 3864676 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین