پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
احداث یک مرکز فنی و حرفه ای درخور شهرستان برخوار و در مرکز این شهرستان یعنی شهر دولت آباد با کلاس ها و کارگاه های آموزشی در حد مراکز خوب استان نیاز جدی مردم می باشد اما آنچه از ظواهر امر بر می آید، تاکنون اقدام جدی در این خصوص انجام نگرفته است.

شعار سال: شهر دولت آباد سال هاست دچار کمبود یک مرکز آموزشی دولتی است که متاسفانه مورد کم لطفی و کم توجهی مسئولان این شهر قرار گرفته، چرا که قشر کم درآمد برای کارآموزی و کارورزی مجبور هستند به مرکز فنی و حرفه ای شهر دستگرد مراجعه کنند و که در چنین شرایطی اکثر اوقات صرفنظر می کنند.

از این روافتتاح یک مرکز فنی و حرفه ای درخور شهرستان برخوار و در مرکز این شهرستان یعنی شهر دولت آباد با کلاس ها و کارگاه های آموزشی در حد مراکز خوب استان نیاز جدی مردم می باشد.

در اردیبهشت ماه سال جاری بود که بنا به درخواست کتبی مردم شهر دولت آباد خبری مبنی بر راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای در خور مردم دولت آباددر خبرماهمنتشر شد.

مسئول اتاق اصناف شهرستان برخوار در پاسخ به درخواست مردم در ۲۷ اردیبهشت ماه گفت: احداث یک مرکز فنی و حرفه ای در مرکز شهرستان (دولت آباد) مورد توجه ما بوده اما به دلیل مشکلات مکان و تا کنون اقدام جدی در خصوص راه اندازی این مرکز صورت نگرفته است.

علی فتاحی طی سخنان آن زمان خود این قول را به مردم داده بود که در اسرع وقت، تمام مراحل پیش نیاز راه اندازی یک مرکز فنی و حرفه ای را انجام داده و پیگیری های جدی اتاق اصناف انجام شود.

وی طی گفتگوی شب گذشته مبنی بر پیگیری احداث مرکز فنی و حرفه ای در شهر دولت آباد گفت: پیگیری های لازم با اتاق اصناف اصفهان و آقای جلالی انجام شده که بر اساس این پیگیری ها قول مساعدت از ایشان گرفته شده است.

مسئول اتاق اصناف شهرستان برخوار افزود: در آخرین جلسات مربوط به راه اندازی یک مرکز فنی و حرفه ای، مقرر شد اطهری فر شهردار دولت آباد مکانی را برای راه اندازی این مرکز مشخص کند تا ادامه مراحل انجام شود.

فتاحی یادآور شد: به محض مشخص شدن مکانی از طرف شهرداری برای این پروژه، مراحل کار آغاز خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تی نیوز، تاریخ 19 بهمن 94، کد مطلب: 641175: www.tnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین