پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
لاینحل ماندن این معضل می تواند تبعات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنین این منطقه و حتی کل شهر به وجود آورد.
شعار سال: به نقل از نطنزنا، رئیس شورای اسلامی شهر نطنز دفع فاضلاب مسکن مهر نطنز را یکی از مشکلات اصلی این منطقه دانست و اظهار کرد: مسکن مهر نطنز دارای ۸۳۲ واحد مسکونی است و به دلیل بستر سنگی، تاکنون مشکل دفع فاضلاب آن مرتفع نگردیده است.

عباس کوچه فاره در مورد کاهش سطح آب های زیرزمینی و کمبود آب در شهر نطنز هشدار داد و افزود: ضرورت نصب پیکج فاضلاب و استفاده از پساب آن در بخش آبیاری فضای سبز نیز اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه پیگیری های شورای اسلامی شهر نطنز بدون پاسخ مانده خاطرنشان کرد: پس از گذشت قریب به یکسال از سفر مهندس جانباز معاون وزیر نیرو و رئیس آب و فاضلاب کشور و تاکید وی در خصوص رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر نطنز و همچنین جلسات متعدد شورای شهر نطنز در استان و شهرستان تاکنون اقدامات موثری از سوی ادارات ذیربط صورت نگرفته است.

رئیس شورای شهر نطنز خاطر نشان کرد: مسئولان به وعده های خود در خصوص پروژه فاضلاب مسکن مهر عمل کنند چراکه لاینحل ماندن این معضل می تواند تبعات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنین این منطقه و حتی کل شهر به وجود آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانا، تاریخ انتشار:9 تیر 1394، کد مطلب: 351615، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین