پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
همه زیر ساخت‌ها را برای راه‌اندازی این کارخانه در شهرستان صحنه فراهم کرده‌ایم.
شعار سال: 
فرماندار شهرستان صحنه در نشست شورای برنامه‌ریزی این شهرستان با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران کل ادارات استان کرمانشاه در فرمانداری تشکیل شد به تشریح و بررسی برخی مشکلات و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف شهرستان صحنه پرداخت.

شهریار عباس‌آبادی از صرف اعتبار شش میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت بیمارستان شهرستان صحنه خبر داد و افزود: این بیمارستان در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال ساخت است.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: توافقی برای راه‌اندازی دانشکده تخصصی فیلد جامع دندانپزشکی برای اولین بار در کشور در شهرستان صحنه صورت گرفته است.

عباس‌آبادی ادامه داد: سهم گازرسانی روستایی شهرستان را بر اساس مصوبه سفر رهبری 29 روستاست و از این تعداد یازده روستا تا فروردین ماه سال آینده گازرسانی شده و 18 روستای مابقی هم تا خرداد‌ماه همان سال گازرسانی می‌شوند.
 
وی به آماده‌ بودن زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی کارخانه ایران خودرو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مصوبه سفر رهبری این پروژه را داریم و همه زیر ساخت‌ها را برای راه‌اندازی این کارخانه در شهرستان صحنه فراهم کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به مشکلات فاضلاب این شهرستان گفت: اکنون فاضلاب وارد آب دربند شهرستان صحنه شده و مشکلات جدی را به وجود آورده است.

وی به تخصیص اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی برای رفع مشکلات فاضلاب شهرستان درسال جاری اشاره کرد و با ناکافی دانستن این میزان اعتبار اظهار کرد: این اعتبار در حالی است که در سال جاری سه برابر این مبلغ پروژه تعریف شده است.

عباس‌آبادی همچنین به مشکلات جدی شهرستان در بحث آب شرب اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم تنها یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرستان صحنه اعتبار تخصیص داده‌اند.
 
وی در ادامه به مشکلات سد قشلاق در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتبار سال جاری سد قشلاق هشت میلیارد تومان بود که 90 درصد آن تخصیص شده و این در حالی است که در حال حاضر سه میلیارد تومان به پیمانکار پروژه بدهکاریم و هنوز هم در بحث تملک زمین‌ها ورود پیدا نکردیم.
 
فرماندار شهرستان صحنه اعتبار 65 میلیارد تومانی را نیاز این پروژه برای راه‌اندازی ذکر کرد و گفت: این در حالی است که اعتبارات اختصاص داده شده به این پروژه کفاف پیشبرد آن را نمی‌دهد.

عباس‌آبادی ادامه داد: اعتبارات سد جامیشان شهرستان صحنه از صندوق توسعه تامین می‌شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در مورد این سد نگرانی بابت تامین اعتبار نداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 27 دی 1393، کد مطلب: 254354: www.bornanews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین