پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
در دیدار استاندار قزوین با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با واگذاری و معاوضه دویست هکتار زمین دانشگاه بین المللی امام خمینی برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قزوین موافقت شد.

شعار سال: در دیدار استاندار قزوین با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با واگذاری و معاوضه دویست هکتار زمین دانشگاه بین المللی امام خمینی برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قزوین موافقت شد.

فریدون همتی گفت: در این نشست مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی دویست هکتار زمین را در مکان دیگری به دانشگاه بین المللی امام خمینی واگذار کند.

استاندار گفت: این بیمارستان با مشارکت بانک پاسارگاد و با اعتباری بالغ به هزار میلیارد تومان احداث می شود.

همتی افزود: بانک پاسارگاد قرار است این بیمارستان را در قالب یک هلدینگ شامل مجموعه درمانی ، تفریحی ، گردشگری و آموزشی به مساحت چهل وپنج هزار متر مربع احداث کند.

بگفته ی استاندار ، این بیمارستان با رویکرد توریسم درمانی در قزوین ساخته می شود و با ساخت آن علاوه بر رفع نیاز داخل، به افراد و گروه‌ هایی که در کنار استفاده از جاذبه‌ های گردشگری با اهداف پزشکی و درمانی به کشور یا استان مسافرت می‌کنند، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت صدا و سیمای قزوین، تاریخ انتشار: 25 آبان 1395، کد مطلب: -:www. majlestv.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین