پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بیمارستان صحرایی با ۴۵ تختخواب و با امکانات مجهز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود.

شعار سال: قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: با وضعیت ایجاد شده در کشور بر اساس تصمیم شورای تأمین و مدیریت بحران استان قرار شد امروز بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۵ تختخواب در استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در حال راه اندازی است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

مهدیخانی گفت: این بیمارستان مجهز، به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از ۵ ساعت برپا می‌شود و اگر نیاز شد می‌توانیم به سرعت به هر نقطه استان منتقل کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: تجهیزات این بیمارستان جامع و کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و دارای بخش‌های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تاکید کرد: این بیمارستان صحرایی همچنین دارای ۷ کانتینر و یک چادر بادی بزرگ است و برای ارائه خدمات درمانی در هر نقطه بسیار مناسب است.

مهدیخانی گفت: این مکان خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد کرد و اگر لازم بود بیماران مراجعه کننده می‌توانند در آن بستری شوند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

وی افزود: برپایی این بیمارستان به صورت احتیاطی است و امیدواریم نیازی به آن نباشد لذا از مردم انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی این روز‌ها در منزل بمانند، زیرا بهترین و امن‌ترین مکان در شرایط کنونی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 13 اسفند 98، کد مطلب: 716965: www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین