پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
سید حسین بی نیاز گفت: در راستای حمایت از خبرنگاران استان، مقرر شد وام قرض الحسنه چهار میلیون تومانی به این قشر پرداخت شود.

شعار سال:جلسه اعضای انجمن صنفی خبرنگاران استان با عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در این جلسه قزوین گفت: در راستای حمایت از خبرنگاران استان، مقرر شد وام قرض الحسنه چهار میلیون تومانی به این قشر پرداخت شود که در جلسه مشترک با خانه مطبوعات لیستی شامل صد نفر از خبرنگاران تهیه شد و به پیشنهاد استاندار، بنا شد مبلغ وام اندکی افزایش یابد اما به صورت مرحله ای پرداخت شود.

سید حسین بی نیاز بیان کرد: جهت بررسی امور خبرنگاران نشریات و خبرگزاری ها، علاوه بر خانه مطبوعات استان، تشکل هایی نیز پیگیری مسایل مربوط به این قشر را انجام می دهند که با رای اصحاب رسانه انتخاب شده اند و انجمن صنفی خبرنگاران استان از این جمله است.

این مسئول اظهار کرد: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان، به صورت صنفی کار روزنامه نگاران را پیگیری می کنند‌. امروز با توجه به شرایط موجود بعد از شیوع ویروس کرونا، یکی از مشاغل آسیب دیده، مطبوعات استان هستند که علاوه بر عدم چاپ نشریات، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، در مراسمات نتوانستند حضور یابند.

 

بی نیاز عنوان کرد: امروز با توجه به شرایط رو به بهبود جامعه نسبت به بیماری کرونا، پروتکلی نیاز است تا رسانه ها نیز در برنامه ها با رعایت پروتکل بهداشتی حضور یابند.

وی افزود: در راستای حمایت از خبرنگاران استان، مقرر شد وام قرض الحسنه چهار میلیون تومانی به این قشر پرداخت شود که در جلسه مشترک با خانه مطبوعات لیستی شامل صد نفر از خبرنگاران تهیه شد و به پیشنهاد استاندار، بنا شد مبلغ وام اندکی افزایش یابد اما به صورت مرحله ای پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ 17 اردیبهشت 1399،کدخبر:998339،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین