پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
استاندار قزوین در خصوص مصوبات جلسه گذشته شورای گفتگو هم گفت: بانک ها حق ندارند خارج از قوانین مصوب و بخشنامه ها در مورد ضامنان عمل کنند و بر اساس بخشنامه بانک مرکزی نباید ضامن ممنوع الخروج شود.
شعارسال:  استاندار قزوین گفت: بانک ها حق ندارند خارج از قوانین مصوب و بخشنامه ها در مورد ضامنان عمل کنند و بر اساس بخشنامه بانک مرکزی نباید ضامن ممنوع الخروج شود.
 
پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگو با حضور استاندار، معاون اقتصادی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی عصر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.
 
هدایت الله جمالی پور در این جلسه با تشکر از حضور مردم قزوین در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور و میثاق با ولایت اظهارداشت: از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز تشکر می کنیم که نشان دادند صدایشان دعوت به وحدت و انسجام است و ما هم باید پیشقراول وحدت باشیم.
 
استاندار قزوین تصریح کرد: دشمن همواره از روزنه اختلافات ورود می کند و هرگاه اختلافی بین نخبگان و احزاب و سلیقه های مختلف دیده شده بلافاصله ورود کرده و توطئه ای را پی ریزی کرده است.
 
 
جمالی پور گفت: از مقام معظم رهبری سپاسگزاریم که بیانات ایشان آبی بر روی آتش دشمنان بود اما باید مراقب باشیم کشورداری با توهین و افترا و فحش نمی شود.
 
اعتراض و انتقاد حق مردم است
 
وی اضافه کرد: هیچ مشکلی با اعتراض و انتقاد مردم نداریم اما با تخریب و آتش زدن که سرمایه های مردم است مخالفیم و برخورد می کنیم تا آرامش کشور بر هم نریزد.
 
استاندار قزوین اظهارداشت: مردم بدانند رئیس جمهور آبرو و اعتبار خود را به میدان آورده و داشته های دولت همین است لذا مراقب باشیم فضایی ایجاد نکنیم که آیندگان در مورد ما بد قضاوت کنند.
 
جمالی پور اضافه کرد: امروز همه ما تکلیف جدی داریم در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کمک کنیم تا تنش امنیتی و آسیب های اجتماعی کم شود.
 
وی افزود: نامگذاری شعارهای سال در محور اقتصادی و تولید بیانگر اهمیت موضوع معیشت و اشتغال و تولید است لذا در استان قزوین هیچ مدیری نباید به تولید بی اهمیت باشد ولازم است همه با جدیت وارد کار شوند.
 
استاندار قزوین بیان کرد: امروز در جبهه جنگی که دشمن رقم زده فرماندهان واقعی همین تولیدکنندگان هستند البته شاید چند نفر هم فرصت طلبی کرده و سوء استفاده کنند اما نباید آن را به همه گسترش دهیم.
 
 
وی اظهارداشت: تولیدکنندگان انسان های عاشقی هستند که به جای واسطه گری و دلالی و سود بانکی مانند یک افسر جنگ اقتصادی وارد کار شده اند لذا ما حق نداریم رفتار نامطلوبی با آنها داشته باشیم.
 
استاندار قزوین یادآورشد: متاسفانه برخی مدیران فکر می کنند همه کاره هستند و تولید کنندگان را پشت دراتاق خود نگه می دارند در حالی که همه ما وظیفه داریم خدمتگزار تولیدکننده و صادرکننده باشیم و برای تسهیل در امور همت کنیم.
 
از ادارات سرزده بازدید خواهم کرد
 
جمالی پور از بازدید سرزده از ادارات هم خبرداد و گفت:از این پس به صورت سرزده به ادارات خواهم رفت و از مردم در خصوص نحوه خدمت رسانی سوال خواهم کرد و هر اداره که نارآضی داشته باشد مدیرش توبیخ می شود زیرا همه وظیفه داریم رضایت مردم را جلب کنیم و قرار نیست با تولید کننده و ارباب رجوع هر رفتاری داشته باشیم.
 
استاندار قزوین اضافه کرد: باید به مطالبات مردم پاسخ دهیم، سرمایه گذار را جذب کنیم، قوانین برای رفاه مردم است و ما حق نداریم آن را به نفع خود یا حتی سازمان تفسیر کنیم و مهمترین رسالت ما مدیران تسهیل گری و تکریم ارباب رجوع و تفسیر قانون به نفع مردم است.
 
وی اظهارداشت: وقتی یک استعلام دولتی ۲۲۰ روز زمان می برد یعنی یک جای کار ایراد دارد و باید آن را اصلاح کنیم و این حوادث نیز به ما درس می دهد تا تلاش خود را بیشتر کنیم زیرا قرار نیست به دلیل مدیریت غلط ما، دولت و رئیس جمهور زیر سوال برود و گاهی همین رفتار غلط نوعی خیانت در کار است.
 
استاندار قزوین خطاب به مدیران گفت: به دولت وفادار باشید، به مردم خدمت کنید، همه شما مدیرانی صالح هستید اما ثابت کنید در فرآیند کار دنبال حل مشکلات مردم هستید و نباید کاری با دستور استاندار حل شود، خودتان کار مردم را راه بیندازید.
 
 
وی اظهارداشت: اعتبار رای مردم را زیر سوال نبرید، امروز نیازمند کار جهادی هستیم و تنها در ساعت اداری کار کردن کارگشا نیست و لازم است حضورتان را بیشتر کنید، دغدغه مند باشید، با مدیریت منطقی از منابع درست استفاده کنید و بهره وری را بالا ببرید و کاری کنید مردم از شما راضی باشند.
 
استاندار قزوین در خصوص مصوبات جلسه گذشته شورای گفتگو هم گفت: بانک ها حق ندارند خارج از قوانین مصوب و بخشنامه ها در مورد ضامنان عمل کنند و بر اساس بخشنامه بانک مرکزی نباید ضامن ممنوع الخروج شود.
 
وی اضافه کرد: همین که ضامنی وثیقه گذاشته اند کافی است و کسی حق ندارد آنها را ممنوع الخروج کند و به ادارات ثبت اعلام شود هیچ بانکی حق ندارد دنبال ممنوع الخروجی ضامن باشد.
 
استاندار قزوین گفت: برای تسهیل در آزمایش استاندارد محصولات نفتی لازم است با کمک اتاق بازرگانی و استانداری یک کارشناس هزینه اش داده شود تا با تشکیل کارگروه استانی کارها تسهیل شود.
 
 
وی بیان کرد: نامه ای به معاون رئیس جمهور داده شود و موضوع تعلیق عوارض ۱۰ درصدی استفاده از ناوگان خارجی تا اصلاح بعدی مورد توجه قرار گیرد. 
 
جمالی پور یادآورشد: چون ناوگان ایرانی در تعلیق است به منظور جلوگیری از بحران در ترانزیت کالا برای اصلاح امور و تعلیق عوارض اقدام شود و در این میان باید از رفتار سلیقه ای خودداری شود و همه دستگاهها مصوبات و دستورالعمل ها را رعایت کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر    ،تاریخ انتشار:     2 آذر 1398،کدخبر:   4779045،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
مردم بدانند رئیس جمهور آبرو و اعتبار خود را به میدان آورده و داشته های دولت همین است لذا مراقب باشیم فضایی ایجاد نکنیم که آیندگان در مورد ما بد قضاوت کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
از همون اول چرا یه مدرک معتبر نمیگیرید که نتوانن برن واسه خودشون و اون ضامن بیچاره گیر میفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین