پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین :اگر مسیر تخریب و اختلاف افکنی در جامعه شکل بگیرد همه سرمایه‌های کشور از بین می‌رود و زمینه تحقق اهداف دشمنان هموار می‌شود.
شعار سال:اگر مسیر تخریب و اختلاف افکنی در جامعه شکل بگیرد همه سرمایه‌های کشور از بین می‌رود و زمینه تحقق اهداف دشمنان هموار می‌شود.

 هدایت الله جمالی پور در نشست شورای اداری استان قزوین گفت: امروز شرایط سختی پیش روی کشور قرار دارد و دشمنان همه ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خود را علیه کشور بسیج کرده‌اند.

وی اضافه کرد:در این شرایط سخت، همه نیروها باید به هم کمک کرده و دست هم را بگیریم در غیر این صورت کارها پیش نرفته و مشکلات جامعه حل نخواهد شد.

جمالی پور افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه این است که دل‌های مسئولان و مدیران به هم نزدیک نیست و به جای اینکه حرف‌های همدیگر را بشنوند از دور با هم حرف زده و براساس برداشت‌ها همدیگر را قضاوت می‌کنند.

وی گفت:همین موضوع باعث می‌شود فاصله‌ها زیاد شده و آرام آرام، کارهایی رقم بخورد که به نفع جامعه و کشور نیست.

استاندار قزوین با تاکید بر وحدت و همدلی در شرایط فعلی کشور، ادامه داد: معناوی وحدت این است که از تخریب افراد و اختلاف افکنی در جامعه جلوگیری کنیم و گرنه همه انسان‌ها در معرض خطا بوده و به امر به معروف و هدایت و نصحیت نیاز دارند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان با بسیج ظرفیت‌ها به دنبال رخنه کردن در داخل کشور و ایجاد اختلاف بین مسئولان هستند، افزود:در این شرایط باید مسئولان به گونه‌ای رفتاری کنند که باعث ایجاد یاس در جامعه نشود و در این شرایط، بعد از انقلاب سنگین‌ترین وظیفه برعهده مسئولان است.

وی گفت:دشمنان در این شرایط عزم خود را برای نفوذ در کشور جزم کرده اند ولی از انسجام ملت ایران می‌ترسند.

استاندار قزوین ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌دانند که تنها از طریق جنگ نرم، تخریب، ایجاد دودستگی، تهمت و از مدار خارج کردن سرمایه‌های انسانی می‌توانند به اهداف خود دست یابند بنابراین مسئولان و مردم باید با هوشیاری جلوی عملی شدن نقشه‌های آنها را بگیرند.

استاندار قزوین با تاکید بر خدمتگذاری به مردم، افزود: من با همین هدف و به منظور وحدت بخشی و انسجام در استان حضور یافته و منفعت شخصی و آسایش خانواده خود را فدای خدمت به مردم کرده ام.

جمالی پور با تاکید بر تجربه و تخصص در به کارگیری نیروها، گفت: به اعتقاد من نیروهای داخلی در اولویت به کارگیری در استان هستند و توجه به جنسیت نیز در این حوزه از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

وی گفت: امروز راه پیشرفت کشور، اعتماد به ظرفیت‌ها، تعهد، تخصص و توانمندی است و رفیق بازی و جناح گرایی در انتصاب‌ها در سال های گذشته، مسیر غلطی بوده که در بسیاری از جاها آسیب‌های زیادی به بار آورده است.

جمالی پور افزود: ما می‌خواهیم ضوابط را به جای روابط حاکم کنیم تا جلوی خسارات و آسیب‌های آتی گرفته شود.

این مسئول با تاکید بر به کارگیری نیروهای بومی در پست‌های ستادی، افزود: اعتقاد داریم که نیروهای فرمانداری و استانداری باید در پست‌های ستادی استان به کار گرفته شوند تا نیروهای دیگر انگیزه کاری خود را از دست ندهند.

وی گفت: همه ما باید به نیروهای متعهد داخل سازمان برای رشد و ارتقا فرصت بدهیم ولی نباید از استاندار انتظار داشت که به هر قیمتی، هر کسی را بدون تخصص و تجربه انتخاب کند.

این مسئول با تشریح دلیل انتصاب یک مدیر غیربومی در سمت معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین، گفت: این استان پایین ترین بودجه را در کشور دارد بنابریان باید به دنبال نیروهایی می بودیم که از توانمندی لازم در این حوزه برخوردار باشند تا با کمک همه برای ارتقای بودجه استان تلاش کنند.

جمالی پور اضافه کرد: همچنین در این راستا دستور تشکیل ستاد بودجه را داده ایم تا نقیصه بودجه استان که طی سال‌های گذشته وجود داشته با همکاری مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل شود.

میان بانوان و آقایان در انتصاب‌ها هیچ فرقی وجود ندارد

وی افزود: بانوان همیشه در عرصه‌های مختلف خدمتی توانمند و موفق بوده اند و همواره به توانایی بانوان در عرصه‌های مدیریتی اعتقاد داشته ایم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در حوزه کار با هیچ مدیری تعارفی نخواهیم داشت، گفت: در این راستا ارزیابی عمکرد مدیران را در دستور کار قرار داده ایم و در هر جلسه شورای اداری یک یا ۲ تن از مدیران تشویق خواهند شد.

جمالی پور گفت: مدیرانی که فقط در اتاق خود حضور داشته باشند از نظر ما مدیر صالحی نخواهند بود و قطعا با آنها برخورد خواهد شد .

استاندار افزود: دیدارهای مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی را نیز رصد کرده و به اداره کل بازرسی استانداری دستور داده ایم که نتیجه و ثمره دیدارهای مردمی هر دستگاه را گزارش دهد.

حمایت از تولید، وظیفه شرعی مسئولان است

وی اضافه کرد:مقام معظم رهبری پنج سال است که شعار سال را از موضوعات اقتصادی قرار می‌دهند بنابراین حمایت از تولید یک وظیفه شرعی مسئولان است و همه باید در خدمت صنعتگران باشند.

جمالی پور گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی در این شرایط مجاهدان فی سبیل الله هستند و نگهداشتن آنها پشت اتاق مدیران، ظلم به کشور و نظام است.

وی افزود: حمایت از صنعتگر و تولیدکننده یک حکم شرعی است و مقام معظم رهبری و رییس جمهوری این مساله را بارها به مدیران تاکید کرده اند.

ماموریت‌های مدیران با هماهنگی مدیریت ارشد استان صورت گیرد

جمالی پور اضافه کرد: ماموریت‌های مدیران به خارج از استان باید چهارچوب داشته باشد تا مردم پشت درهای آنها سرگردان نشوند.

استاندار قزوین ادامه داد:همچنین باید مدیران به استعلام‌های واحدهای صنعتی ظرف ۲۰ روز پاسخ دهند در غیر این صورت جواب آنها با دستور استاندار مثبت تلقی خواهد شد.

مدیران به نفع یا علیه نامزدی در انتخابات جهت گیری نکنند

وی با بیان اینکه انتخابات از هر حیث برای نظام مهم است،افزود: حضور مردم در انتخابات پیش رو، رمز پیروزی کشور،موجب عزت ملت و شکست دشمنان است و همه باید تلاش کنیم با امید آفرینی مشارکت حداکثری در انتخابات شکل بگیرد.

استاندار اضافه کرد: باید در کنار مبارزه با فساد به خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام نیز بپردازیم و با ایجاد امید میان مردم زمینه مشارکت بالای ۷۰ درصدی را در انتخابات آینده رقم بزنیم.

این مسئول با بیان اینکه مبادا مدیران دستگاه‌های اجرایی از امکانات دولتی به نفع کسی استفاده کنند چون خیانت در امانت است، افزود: جهت گیری به نفع یا علیه کسی از هیچ مدیری پذیرفته نیست و مدیران باید در عرصه انتخابات بی طرفی کامل داشته باشند.

اربعین حسینی به یک حماسه بزرگ جهانی تبدیل شده است

استاندار قزوین گفت:امروزه اربعین حسینی به یک حماسه بزرگ جهانی تبدیل شده است و در این حماسه بزرگ و خیره کننده، پرچم همه کشورها حضور دارد.

جمالی پور افزود: اربعین، یک اجتماعی بزرگ معنوی و الهی است که عظمت و شکوه آن حتی استکبار جهانی را نیز به لرزه درآورده است.

وی اضافه کرد: این دستاورد بزرگ می‌تواند در حفظ دین و ارزش‌ها موثر باشد و باید تلاش کنیم این حرکت به عنوان یک عامل برای انسجام ملی به صورت مردمی و خودجوش باقی بماند.

استاندار همچنین در ادامه بر پرهیز از شکایت دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر،تدوین درست آمار شاخص‌ها و معیارها،جلوگیری از قطع آب و برق واحدهای خدمات رسان،اعتقاد به توانمندی بانوان،احترام به دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات و دیدار با مدیران در خارج از ساعات اداری تاکید کرد

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1آبان1398،کد خبر:915348،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
یکی از مشکلات اصلی جامعه این است که دل‌های مسئولان و مدیران به هم نزدیک نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین