پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
استاندار قزوین با اعلام اینکه رمز پیروی ما در مقابل دشمن سلاح نیست بلکه انسجام و وحدت است، گفت: باید بدانیم دشمنان در حال اختلاف‌افکنی در جامعه هستند بااین‌حال در این نبرد نیز به‌مانند دفاع مقدس می‌توانیم با تکیه‌بر ایمان و وحدت پیروز شویم.

شعارسال: استاندار قزوین با اعلام اینکه رمز پیروی ما در مقابل دشمن سلاح نیست بلکه انسجام و وحدت است، گفت: باید بدانیم دشمنان در حال اختلاف‌افکنی در جامعه هستند بااین‌حال در این نبرد نیز به‌مانند دفاع مقدس می‌توانیم با تکیه‌بر ایمان و وحدت پیروز شویم.

منطقه قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین که هم‌زمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور ما هستند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح با داشتن فرماندهی واحد مقام معظم رهبری در اوج اقتدار منطقه قرار گرفته که نشان از موفقیت جمهوری اسلامی دارد.

جمالی‌پور بیان کرد: ما هیچ‌وقت جنگ را مبنای حرکت خود قرار ندادیم اما با تکیه‌بر اهرم دفاع به باور خواستن رسیدیم و آن فرصتی برای رشد و پیشرفت در عرصه‌های دفاعی، علمی، فنی و نظامی برای کشور ما شد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس علی‌رغم همه تحریم‌ها کارهای بزگی با دست‌خالی و با اتکای به خود انجام شد و اقشار مختلف مردم نیز در کنار نیروهای مسلح خود در قالب نیروهای مردمی بسیج حضور پیدا کرده و برگ زرینی را آفریدند.

استاندار قزوین با بیان اینکه می‌توان رمز پیروزی خود را ایمان، اتحاد، وحدت و انسجام دانست، یادآور شد: امروز هم ملت ما با وحدت و انسجام در مقابل تمام دشمنان ایستاده است.

وی عنوان کرد: امروز با وضعیت ویژه‌ای روبه‌رو هستیم چراکه دشمنان در منطقه حضور پیدا کرده‌اند بااین‌حال در این نبرد نیز به‌مانند دفاع مقدس می‌توانیم با تکیه بر ایمان و وحدت پیروز شویم.

جمالی‌پور با اعلام اینکه رمز پیروزی ما در مقابل دشمن سلاح نیست بلکه انسجام و وحدت است، گفت: باید بدانیم دشمنان در حال اختلاف‌افکنی در جامعه هستند و از همه ظرفیت خود برای به هم زدن وحدت کشور استفاده می‌کنند تا زمینه اختلاف را دامن بزنند.

وی اضافه کرد: با اتحاد و انسجام این نقشه‌ها نقش بر آب خواهد شد و ما بر دشمن پیروز می‌شویم لذا نیاز است در این برهه از زمان از اقتدار کشور دفاع کرده و آن را به رخ جهانیان بکشانیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم باشکوه که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی استان، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، یگان‌های پیاده‌نظامی، موتوری، زرهی و خودرویی نیروهای سپاه پاسداران، لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی و بسیج همیشه درصحنه از مقابل جایگاه رژه باشکوهی انجام داده و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی خود و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398 ، کدخبر:98063115468 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین