پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
هدایت الله جمالی پور گفت:اولویت ما پیشگیری است و با کمک رسانه‌ها باید اگر ضعفی داشته ایم شناسایی شود و به نقطه اوج خود بازگردیم تا آسیب نبینیم.

شعار سال:جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین عصر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهار داشت: تا زمانی که حتی یک مورد بیماری در استان داریم اطلاع رسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها باید ادامه یابد و شدت آن کاهش پیدا نکند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و رسانه‌های مجازی لازم است همچنان پیشگیری را جدی بگیرند و اطلاع رسانی را ادامه دهند تا مردم از رعایت بهداشت غافل نشوند.

استاندار قزوین یادآور شد: اولویت ما پیشگیری است و با کمک رسانه‌ها باید اگر ضعفی داشته ایم شناسایی شود و به نقطه اوج خود بازگردیم تا آسیب نبینیم.

وی اضافه کرد: در ادارات باید پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود و هیچ کارمندی بدون ماسک اجازه ورود نداشته باشد و در اماکن عمومی هم تبلیغ شود تا ویروس هست می‌تواند ما را دچار بحران کند.

جمالی پور یادآور شد: همه ظرفیت‌ها را باید بسیج کنیم و دانشگاه علوم پزشکی هم رصد و پایش را انجام دهد و اگر کسی آلودگی داشت در مراسم یا ادارات رصد شود شاید یک آلوده در جمع باشد و بسرعت آن را منتقل کند که لازم است آن را شناسایی کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم در مکان‌های جمعتی حاضر نشوند زیرا علت اصلی آلودگی‌ها ناشی از بی توجهی است.

وی گفت: به جای محدود سازی باید آموزش درست را اشاعه دهیم و در این میان برنامه سازی صدا و سیما هم می‌تواند بیشتر شود زیرا اگر غفلت کنیم ممکن است به وضعیت قرمز برسیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:1 تیر 1399،کدخبر:4954762،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
با توجه به اينكه اين فرهنگ درون مردم قزوين كم هست و اين بيماري رو شوخي گرفتن بايد هرچي ميشه اين محدوديت ها بيشتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین