پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
حمیدرضا خانپور گفت: این واحدهای تولیدی طی یک دهه اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله کمبود مواد اولیه، نبود بازار و نوسانات این حوزه، کمبود سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات و عدم بروز رسانی آنها، بدهی بانکی، سوء مدیریت و یا اختلاف با شرکا و ... غیرفعال و راکد شده اند.

شعار سال:مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشتر این واحدها جزو صنایع کوچک هستند و راه اندازی دوباره آنها کمک زیادی به تکمیل زنجیره های تولید در استان خواهد کرد.

حمیدرضا خانپور افزود: این واحدهای تولیدی طی یک دهه اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله کمبود مواد اولیه، نبود بازار و نوسانات این حوزه، کمبود سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات و عدم بروز رسانی آنها، بدهی بانکی، سوء مدیریت و یا اختلاف با شرکا و ... غیرفعال و راکد شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 55 واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به چرخه تولید بازگشتند، اظهار داشت: در سال جاری بخش زیادی از توان و انرژی خود را در کنار جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از واحدهای تولیدی فعال به راه اندازی کارخانجات راکد اختصاص داده ایم.

این مسوول گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد یاد شده از طریق جذب سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید، دریافت تسهیلات مالی و ... راه اندازی و به چرخه تولید بازخواهند گشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: با راه اندازی این واحدها برای یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین راکد و غیرفعال بوده و یا با کمترین ظرفیت به تولید می پردازند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

۲۵۰۰ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند که از این تعداد هزار مورد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی و سایر مربوط به البرز تنها شهر صنعتی استان است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ 25 اردیبهشت 1399، کدخبر:83787108،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین