پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از احداث نخستین واحد تولیدی در شهرک صنعتی قزوین (کوهین) در زمینه بسته بندی فرآورده‌های دامی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: سرمایه گذاران در این شهرک از مشوق هایی چون زمین ارزان قیمت با امکانات زیربنایی و ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار هستند.

شعارسال:احداث نخستین واحد تولیدی در شهرک صنعتی قزوين (كوهين) در زمینه بسته بندی فرآورده‌های دامی سال جاری آغاز خواهد شد.
 
 حميدرضا خانپور  با اعلام اين مطلب اظهار داشت: نخستین قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذار در شهرک صنعتی قزوین در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.
 
وي افزود: این سرمایه گذار کار ساخت واحد تولیدی خود که نخستین کارخانه در شهرک صنعتی قزوین خواهد بود را به زودی و در سال جاری آغاز می کند.
 
این مسوول گفت: با آماده سازی ۱۰۰ هکتار زمین در اراضی شهرک صنعتی قزوین یا کوهین، این مکان برای جذب سرمایه گذار آماده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: سرمایه گذاران در این شهرک از مشوق هایی چون زمین ارزان قیمت با امکانات زیربنایی و ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار هستند.
 
خانپور همچنین از توسعه شهرک صنعتی حیدریه در تاکستان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تلاش داریم تا این شهرک را برای رونق سرمایه گذاری به آزادراه قزوین-زنجان و خط آهن وصل کنیم.
 
وی با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیدریه با قطعه سازان خودرو است، اظهار داشت: استقرار نمایندگی گمرک در این شهرک از دیگر برنامه های ما در سال جاری است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری گسترش نیوز  ،تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت   1399،کدخبر: 95313 ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین