پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: خواسته جامعه صنعتی استان، تامین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و اجرای دقیق قوانین حمایتی و تمرکز و تجمیع پرونده‌های قضایی و جلوگیری از واگذاری‌های نامتعارف است؛ چرا که برخی واگذاری‌ها مشکلاتی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

شعار سال:محمد قاسمی در جلسه دیدار با صنعت گران قزوین که عصر امروز در دادگستری استان برگزار شد، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار داریم، استان قزوین 120 هزار کارگر در استان در حال فعالیت بوده و از نظر صنعتی جزء استان‌های برتر قرار دارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: خواسته جامعه صنعتی استان، تامین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و اجرای دقیق قوانین حمایتی و تمرکز و تجمیع پرونده‌های قضایی و جلوگیری از واگذاری‌های نامتعارف است؛ چرا که برخی واگذاری‌ها مشکلاتی را در سطح کشور ایجاد کرده است.
 
وی بیان کرد: رویکرد دستگاه قضایی طی چندین سال گذشته تغییر کرده و با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها حل مشکلات بخش صنعت در دستور کار قرار دارد و مشکلات صنعتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
این مقام قضایی استان قزوین افزود: هر چقدر چرخه اقتصاد رونق یابد میزان جرائم قضایی کاهش خواهد یافت از این رو دارای اهمیت است.
 
وی عنوان کرد: یکی از مشکلات بخش صنعت بانک محوری است و همین امر برای واحدهای تولیدی مشکلاتی را ایجاد کرده است که البته در بخش عالی این مشکلات تا حدودی حل کرده است.
 
قاسمی اظهار کرد: برخورد با فساد از برنامه‌هاس سند تحول قضایی است و یکی از این موارد مبارزه با فساد اقتصادی است، دستگاه قضایی استان در حل مشکلات واحدهای صنعتی عملکرد خوبی داشته و همین امر منجر به بازگشت 60 واحد به چرخه تولید شده است و تعداد 20 واحد صنعتی دارای مشکل هستند که دارای بیش از 2 هزار و 400 کارگر دارند که البته این امر نسبت به گذشته کاهش 60 درصدی داشته است.
 
وی ادامه داد: کارگروه حمایت از  تولید تشکیل شده و اعضای کارگروه به صورت هفتگی از واحدهای صنعتی بازدید میدانی دارند.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: دستگاه قضا از ظرفیت خوبی برخوردار است که باید از آن برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید استفاده شود که البته شناخت عمیقی از حوزه صنعت وجود دارد و اقداماتی نیز در این راستا در حال انجام است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  8 مهر  1400، کدخبر:1137942 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین