پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: شهرک صنعتی کوهین از زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری برخوردار بوده و با وجود موقعیت مناسب، به زودی شاهد استقبال و تقاضای سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک خواهیم بود.
شعارسال: حمیدرضا خانپور با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته د شهرک صنعتی کوهین گفت: طی سال جاری ۱۸ سرمایه گذار در این شهرک جذب شده و زمینه اشتغال ۳۹۷ نفر فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: با جذب سرمایه گذاران برای ساخت واحد‌های تولیدی ۹ هکتار زمین واگذار شده و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی کوهین از زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری برخوردار بوده و با وجود آزاد راه و خط آهن در نزدیکی این شهرک و ایجاد موقعیت مناسب، به زودی شاهد استقبال و تقاضای سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک خواهیم بود.

خانپور گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی کوهین ۱۰۰ هکتار زمین برای سرمایه گذاری آماده شده و زیرساخت‌های لازم در آن فراهم شده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۴۱۱۷، ilna.news/
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین