پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: توسعه صنعتی در استان قزوین باید با پیوست زیست محیطی همراه باشد تا هم موجب افزایش راندمان کاری شود و هم از تخریب محیط زیست جلوگیری به عمل آید.
شعار سال: عیسی قبادی در مراسم درختکاری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار کرد: کاشت نهال در کنار واحد‌های صنعتی نشانگر توجه ویژه مدیران صنعتی به محیط زیست است که عملی قابل تقدیر است.

معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر توسعه صنعت با پیوست توجه به محیط‌زیست، افزود: شهرک‌های صنعتی باید در کنار توسعه خود از مدل‌های مختلف شهرک‌های زیبا و سر سبز الگو برداری کنند، چون توسعه فضای سبز در کنار توسعه صنعت بر بالا رفتن راندمان کاری کمک می‌کند.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: ️چهار هکتار فضای سبز در سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: کل فضای سبز ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۹۰ هکتار است و در سال ۱۴۰۰ برنامه عملیاتی این شرکت جهت ایجاد فضای سبز پنج هکتار خواهد بود.

در ادامه این مراسم که با حضور امام جمعه آبیک، فرماندار شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تعدادی از مدیران در محوطه شهرک صنعتی کاسپین صورت گرفت تعدادی نهال غرس شد.

استان قزوین به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور دارای ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی است.

امسال به مناسبت روز درختکاری ۱۲ هزار اصله نهال در قزوین توزیع می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۴۷۹۳۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
توسعه مندي صنعتي اون هم در زمينه اي كه محيط زيست بخواد توش دخيل بشه در ايران مثل يك روياست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین