پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
در ادامه بازدیدهای صنعتی توسط گروههای مختلف از واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق مختلف استان قزوین امروز چهارشنبه گروهی از مدیران آموزش و پرورش استان قزوین به همراه مدیرکل از چند واحد صنعتی بازدید کردند.

شعارسال: در بازدید مدیران آموزش و پرورش استان قزوین از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین، بر اثر ریزش سقف کاذب در بخش تولید ۱۲ نفر مجروح شدند.

 در ادامه بازدیدهای صنعتی توسط گروههای مختلف از واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق مختلف استان قزوین امروز چهارشنبه گروهی از مدیران آموزش و پرورش استان قزوین به همراه مدیرکل از چند واحد صنعتی بازدید کردند.

در هنگام بازدید از یک واحد تولید لوازم التحریر پس از حضور بازدیدکنندگان در مکانی که به صورت سقف کاذب بوده به دلیل تحمل نشدن سنگینی وارد شده این سقف فروریخت و ۱۲ نفر از مدیران مجروح شدند.

علی فخار سلیمانی مدیر مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: پس از اطلاع از این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه امروز چهارشنبه در شهرک صنعتی کاسپین شماره دو در آبیک دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتولانس به محل اعزام شد.

سلیمانی تصریح کرد: در این حادثه ۱۲ نفر از مدیران از ناحیه دست و پا و سر و گردن اسیب دیدند که به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

وی یادآورشد: در حال حاضر شش نفر از مصدومان درمان شده و از بیمارستان مرخص شده اند و شش نفر همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

سلیمانی تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت افراد شدید نیست و علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

در این حادثه خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان از ناحیه گردن و حمیدرضا خانپور از ناحیه دست آسیب دیده اند که خوشبختانه پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده اند.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سیاوش طاهرخانی شهردار جدید قزوین از مصدومان در بیمارستان شهید رجایی قزوین عیادت کردند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1  آیان 1398،کدخبر: 915564،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین