پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
فرماندار آوج از ریزش سیلوی در حال ساخت در روستای لک از توابع این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در پی وقوع این حادثه یک نفر کشته و ۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.

شعار سال: نصرت‌الله علیرضایی  اظهار کرد: سیلوی ۲۰ هزارتنی گندم که در حال احداث بوده ۲ بخش داشته که بخش نخست آن تکمیل شده و بخش دوم نیز با ۲ شیفت فعالیت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ساعت یک بامداد شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ دچار ریزش شد.
 
وی افزود: هنگام این حادثه سه نفر روی داربست فعالیت داشتند و ۱۰ نفر نیز داخل سیلو بودند که دستگاه بتن‌ریزی دچار نقص و شکستگی شده و بر سر افراد داخل سیلو آوار می‌شود.
 
فرماندار آوج مطرح کرد: طی عملیات چهارساعته توسط عوامل هلال‌احمر و اورژانس محبوسین نجات پیدا کردند و متأسفانه یک نفر در محل حادثه فوت کرد و ۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.
 
وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های تاکستان و قیدار منتقل شدند و به گفته کارشناسان اورژانس آسیب‌دیدگی سه نفر از مصدومان شدید است.
 
علیرضایی با بیان اینکه این سیلو متعلق به بخش خصوصی و شرکت شمس آذر بوده است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی در صورت قصور دستگاه‌های مربوطه آن را گزارش خواهیم کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:  29 آبان  1400، کدخبر: 1400082922194، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: قزوین ، حوادث ، حادثه ، سیلو ، آوج
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین